Hvor bor dere?

Helt forferdelig egentlig blitt sykemeldt en uke foreløpig pga kvalme og oppkast. Orker ingenting om dagen, så ligger rett ut på sofaen :( meen, jeg håper det gir seg snart. Hva med deg?:)

Vanvittig sliten og kvalm, men resten av symptomene har begynt å gå over. Vet ikke helt om det er bra eller dårlig... Men har TUL på mandag, gleder meg!
Jeg er hjemmeværende student, så ligger også rett ut om dagen. I dag er treåringen hjemme, så litt tøft :rolleyes:

Syns magen din enda da?:-)
 
Aha, kvalme er ikke gøy nei:( har ikke ork å ha sønnen min hjemme desverre, for jeg blir kvalm bare jeg reiser meg.
Så koselig, hvor tar du TUL hen? Føler alle tar det, må si jeg har veldig lyst å bestille time til det selv, da jeg føler jeg har fått litt mer mage denne gangen. Kan være at jeg er bare oppblåst,men er ikke mange av buksene mine som er behagelig å gå med mer. Så lurer på om det kan være 2, men vet ikke
 
Aha, kvalme er ikke gøy nei:( har ikke ork å ha sønnen min hjemme desverre, for jeg blir kvalm bare jeg reiser meg.
Så koselig, hvor tar du TUL hen? Føler alle tar det, må si jeg har veldig lyst å bestille time til det selv, da jeg føler jeg har fått litt mer mage denne gangen. Kan være at jeg er bare oppblåst,men er ikke mange av buksene mine som er behagelig å gå med mer. Så lurer på om det kan være 2, men vet ikke

Jeg er også usikker på om det er to eller om jeg bare er veldig oppblåst eller full av hormoner :p

Ikke helt frivillig at jeg har ham hjemme, to av dekkene på bilen var punktert i dag så da ble det sånn:rolleyes:

Bestilt på Ultralydklinikken i Drammen. Koster 900, men jeg klarer ikke vente til uke 18-19 med å vite om alt er ok og ikke minst hvor mange det er :D:eek:
 
Hei.
Jeg er 8+1 gravid idag 18. februar :)
Har akkurat blitt sykemeldt fra jobb. Så dagene tilbringes på sofa
Hvor langt på vei er du? Alder? Er det første graviditet?

Er du sykmeldt pga graviditetssymptomer? Jeg er også hjemme i dag, er forkjølet og veldig trøtt.

Jeg er 25 år og er 5+5 i dag :-) det er min førte graviditet ja :-) hvor gammelt er du?
 
Ikke for å være ekkel, men kan dere ta den private samtalen i en annen tråd? Her er spørsmålet om hvor vi bor. Umulig å få oversikt når det blir mye annet her :)
 
Aha, kvalme er ikke gøy nei:( har ikke ork å ha sønnen min hjemme desverre, for jeg blir kvalm bare jeg reiser meg.
Så koselig, hvor tar du TUL hen? Føler alle tar det, må si jeg har veldig lyst å bestille time til det selv, da jeg føler jeg har fått litt mer mage denne gangen. Kan være at jeg er bare oppblåst,men er ikke mange av buksene mine som er behagelig å gå med mer. Så lurer på om det kan være 2, men vet ikke

Send meg gjerne en pm du Lineim :-)
 
Back
Topp