Hvor bor dere?

Lykkeligfargeklatt

<3 lillegutt i magen
Aprilbarna`15
Vet det skal være en til tråd om det men fant den ikke :s
Er det fler fra Sør-trøndelag her inne?
jeg og kjæresten er så nysgjerrig på det :) men også på dere andre - er ikke så lett å skille når alle skriver bokmål :)

Gudbrandsdalen her.

Hvis du ønsker å finne gamle tråder, prøv søkefunksjonen:) pleier å gi gode resultat:)

Vet det skal være en til tråd om det men fant den ikke :s
Er det fler fra Sør-trøndelag her inne?
jeg og kjæresten er så nysgjerrig på det :) men også på dere andre - er ikke så lett å skille når alle skriver bokmål :)

Jeg er fra Jæren, ca 30 min sør for Stavanger. Men flyttet i sommer til Karmøy litt sør for Haugesund. Hadde jeg skrevet dialekt så hadde sikkert mange slitt med å forstå meg. Får klager allerede av folk når jeg skriver statuser på facebook :-P hehe. Så holder meg til bokmål ellers rundt på nettet :-)

Jeg er fra Jæren, ca 30 min sør for Stavanger. Men flyttet i sommer til Karmøy litt sør for Haugesund. Hadde jeg skrevet dialekt så hadde sikkert mange slitt med å forstå meg. Får klager allerede av folk når jeg skriver statuser på facebook :-P hehe. Så holder meg til bokmål ellers rundt på nettet :-)

åja hehe :) har bodd i Stavanger selv - som lita.. digger den dialekta :p

For meg er det STOR forskjell på min dialekt og Stavanger dialekt. Men andre er kanskje ikke enige :-P hehe

hehe sant :)
er vel samme som at jeg synes næsning og toten dialekt har stor forskjell.. men har innsett at det er vel egentlig det samme etter jeg flytta til Trøndelag å måtte legge heelt om :p

Jeg bor i Sogn og Fjordane. Så langt ser jeg at vi er tre stykker som bor her. ;) Jeg var alene om det ganske lenge. :P

Er fra Bergen og snakker "østlandsk", da. :P

Back
Topp