Hvor bor alle?

Frøken Heffalomp

Flørter med forumet
Fordi jeg er så nyskjerrig lurer jeg på hvor vi her inne bor....
Jeg bor i Bergen

Dere da????

llaaaaaangt sør, 9 mil fra kristiansand. ein plass so heiter Tingvatn....

Stathelle[:)]

Sem, rett ved Tønsberg[:)][:)]

Jeg bor i Bergen jeg også[:)]

Følger trenden her eg!

BERGEN! [8D]

ORIGINAL: mortiljenter

oj, så mange Bergensere. [:D]Kjenner dere hverandre og eller????[8|]

(tok en sånn morsom test i dag for moro skyld (inne på Facebook), om hvor jeg egentlig burde bo, og svaret ble Bergen....[8D]hihi...[:D])

Ha ha, den testen har jeg også tatt, fikk samme svar som deg![:)][:)]

(tok en sånn morsom test i dag for moro skyld (inne på Facebook), om hvor jeg egentlig burde bo, og svaret ble Bergen....[8D]hihi...[:D])

Den testen tok eg også! Og eg fikk DRAMMEN! Hallooooooooo? Går det an å bu der då? [8|] hehe [;)]

Om vi kjenner kvarandre? Joda, eg har vore på BV-treff med lillegullet, Rosali, og nesten Maryan84 (vart avlyst den trilleturen... kanskje vi får sjans å ta det igjen snart?) Lilleguttsmamma går eg i barselgruppe med. Hm... har eg glømt nokon her inne då?

Ja... og NeKeT var i byen på BV-treff ein gang også! Kjem du til Bergen i nær framtid eller? Hadde vore kjekt å møtast igjen! Og du.... som starta tråden... ifrå Bergen... heffa.... eit eller anna... må bli med på et treff du også! (har vore litt labert på treff-fronten i det siste, men det må vi forandre på, ikkje sant?)

Oslo!

Jeg kjenner ingen, men har jo nesten nettopp kommet :)
Den testen tok jeg også. Kristiansand.... Bare fordi jeg er glad i sol og vann (det rima det gitt...)

Vi bor i Flateby

Trondheim her [8D] Er jeg den eneste herfra? nesten alle er jo bergensere jo [:-][8D]

ORIGINAL: lilletrille

Ja... og NeKeT var i byen på BV-treff ein gang også! Kjem du til Bergen i nær framtid eller? Hadde vore kjekt å møtast igjen! Og du.... som starta tråden... ifrå Bergen... heffa.... eit eller anna... må bli med på et treff du også! (har vore litt labert på treff-fronten i det siste, men det må vi forandre på, ikkje sant?)

Blir vel gjerna ett par turer i høst, skal ha nytt kjøkken og bad, så då blir det bergensturer!!!!
Hadde vært å kjekt å treft dåkke igjen, så vi kan jo prøve på det [:)]

Back
Topp