Hvor blir det av lysten?

Kath1990

Glad i forumet
Septembergull'17
Har fortsatt ikke fått tilbake sex lysten, og mannen synes fryktelig synd på seg selv..
Kan gjerne kose, men ikke bli klådd på verken nedentil eller de alt for ømme puppa (trodde dette bruke å gå seg til jeg? :bored:)
Er ikke helt tørke her, men er nok ikke så ofte som "normalen" til mannens store frustrasjon.. når jeg gikk med jenta gikk dette seg til, og det husker mannen og, så han begynner å bli smått frustrert:arghh:
Så her ender det ofte med en grinete mann og sur hormonbome både til kvelds og på morgenen:whacky011

Flere som er sånn enda, eller er dere på normalen ++ ?

Har det omtrent sånn vi også. Forje svangerskap forsvant lysten rundt 5 mnd og kom ikke tilbake før 4 mnd etter fødsel. Denne gang forsvant lysten ganske raskt, men tror det henger sammen med at jeg har bekkenløsning og sliten mye med smerter. Mannen får bare tåle det, han blir litt frustrert men han har respekt for at jeg ikke klarer og maser mindre og mindre ;) er nå bare i uke 19

Her har lysta vært borte fra uke 5, sånn var det sist også! Og da kom den ikke tilbake før noen mnd etter fødsel, så har ikke store forventninger!
Men vi prøver å løse det med "en hjelpende hånd" fra min side! ;) Jeg trenger ikke ha lyst på sex selv for å glede mannen av og til! :D Det hjelper mye på humøret for oss begge! Selv om det ikke er like ofte som før! Han vet at mine områder er "ute av drift" for tida og respekterer det.

Går litt tregt her i gården og, litt at det er mye som skjer og litt at eg er sliten....gleder meg til helga da, håper vi kan ta oss litt god tid :) så eg har vel egentlig lyst, bare ikke overskudd/for mye anna som skjer om kveldene.

Skikkelig tørke. Føler meg bare tjukk og ekkel og gjort det i flere mnd, så henger sikkert litt sammen med det. Men jeg er flink til å tilfredsstille han forde da så han syntes ikke det er helt krise selv om han savner å ha sex :)

Null lyst, gir heller ikkje ei "hjelpende hand" for å seie det sånn! Han respekterer at det er slik og klarer seg sjølv :) Sist gjekk det fleire mnd etter fødsel før lysta kom tilbake.

Her forsvant lysten sammen med ivf forsøk. Mye hormoner, oppblåsthet, m.m og det har ikke kommet tilbake selv nå når jeg er 13 uker på vei. Har lest at mange opplever økt lyst så godt å lese at man ikke er aleine om å miste lysten

Ville være helt for meg selv de første 3 mnd. Nå har det snudd og jeg har en vanvittig sexlyst..

Ville være helt for meg selv de første 3 mnd. Nå har det snudd og jeg har en vanvittig sexlyst..
Hørtes ikke feil ut det! Var sånn forrige gang jeg og, og forventa det samme denne gang.. men det virker ikke som at det skal snu med d første.. 21+4 nå:p

Last edited:
Hørtes ikke heil ut det! Var sånn forrige gang jeg og, og forventa det samme denne gang.. men det vurdere ikke som at det skal snu med d første.. 21+4 nå:p
Nei heller for mye enn for lite [emoji87] Håper det snur seg plutselig for deg også!

Nei heller for mye enn for lite [emoji87] Håper det snur seg plutselig for deg også!
Godt gjort at du forsto det som sto først! Haha.. surrehue:rolleyes:
Ja, heller for mye enn for lite! Blir så mye triveligere ..:hilarious:

Back
Topp