Hvor blir den av...

Rødtoppen Hissig

Forumet er livet
Den følelsen som sier at man kan gå gravid for alltid? Nettopp fordi man føler seg fin og klarer dagens strabaser med glans? Hvor blir den av?
Husker den så godt fra sist og gledet meg til den kom tilbake denne gangen. Men enda er den fraværende. Alt er et ork og et slit. Elsker magen som vokser og ser mer ut som gravidmage, men gleder meg mest til å bli ferdig med graviditeten og få energinivået litt opp...

Føler meg dritt! Alt er vondt, jeg er sliten, ser ikke ute og blir fort oppgitt og sint...

Merker også at det var mer rosenrødt i sist graviditet.. Er det fordi vi har barn nå, så vi blir litt opptatt med de istedenfor den i magen?

Den følelsen som sier at man kan gå gravid for alltid? Nettopp fordi man føler seg fin og klarer dagens strabaser med glans? Hvor blir den av?
Husker den så godt fra sist og gledet meg til den kom tilbake denne gangen. Men enda er den fraværende. Alt er et ork og et slit. Elsker magen som vokser og ser mer ut som gravidmage, men gleder meg mest til å bli ferdig med graviditeten og få energinivået litt opp...
Jeg og hadde den sist.. Følte meg SUPER!!! elsket å gå gravid, synes følelsen var deilig, jeg følte jeg kledde magen, ansiktet ble penere +++++

Nå føler jeg meg som en dass, jeg orker knapt å gå og handle, jeg tenker med gru på de neste mnd.... :-( Håper jo det går over, og at god-følelsen kommer... Men føler så innmari med deg!!

Merker også at det var mer rosenrødt i sist graviditet.. Er det fordi vi har barn nå, så vi blir litt opptatt med de istedenfor den i magen?
Ja, alt var bare supert sist etter at kvalmen forsvant. Nå er jeg bare helt forgått :p har ikke mye energi igjen til 6-åringen, men prøver så godt jeg kan :p

Jeg og hadde den sist.. Følte meg SUPER!!! elsket å gå gravid, synes følelsen var deilig, jeg følte jeg kledde magen, ansiktet ble penere +++++

Nå føler jeg meg som en dass, jeg orker knapt å gå og handle, jeg tenker med gru på de neste mnd.... :-( Håper jo det går over, og at god-følelsen kommer... Men føler så innmari med deg!!
Var akkurat slik jeg hadde det sist. Og akkurat slik jeg har det nå. Skulle virkelig ønske at alle svangerskap var like på akkurat det punktet-at andre trimester var supert for alle!!

Var akkurat slik jeg hadde det sist. Og akkurat slik jeg har det nå. Skulle virkelig ønske at alle svangerskap var like på akkurat det punktet-at andre trimester var supert for alle!!
Enig... Savner den gode følelsen :-(

Jeg har aldri hatt den...:confused:

I de andre svangerskapene har bekkenet slått seg helt vrang før kvalmen har roet seg, så jeg har alltid vært den utålmodige som bare vil ha dette overstått :P

Jeg har aldri hatt den...:confused:

I de andre svangerskapene har bekkenet slått seg helt vrang før kvalmen har roet seg, så jeg har alltid vært den utålmodige som bare vil ha dette overstått :p
Så kjedelig :-/ Ikke dine favorittmnd med ndre ord :-P

Så kjedelig :-/ Ikke dine favorittmnd med ndre ord :-P

Jeg er absolutt ikke god på å være gravid :p Men dette blir absolutt siste gang, så overlever jo denne gang også.

Men det er jo som de sier, når man venter nr.1 er alt veldig idyllisk. Med nr.2 osv har man ikke like god tid til å slappe av, la kroppen styre tempo etc, det er gjerne noen andre som bestemmer over hverdagen allerede.

Jeg er absolutt ikke god på å være gravid :p Men dette blir absolutt siste gang, så overlever jo denne gang også.

Men det er jo som de sier, når man venter nr.1 er alt veldig idyllisk. Med nr.2 osv har man ikke like god tid til å slappe av, la kroppen styre tempo etc, det er gjerne noen andre som bestemmer over hverdagen allerede.
Ja, det er jo det og... Nå kan jeg ikke sove hvert minutt av døgnet jeg ikke jobber.. Jeg kan ikke tilpasse energien og gjøre ting når jeg har energi(Forrige gang hadde jeg mest energi på natten, og kunne lett skure skapene og kjøkkengulvet kl. 03.00 liksom... Det er vanskelig når man blir vekket og skal i bhg tidlig morgenen etter nå... )

Har ikke savnet magen... Liker ikke å føle meg lubben:p men har savnet å kjenne spark i magen;) prøver å nyte det, blir ikke flere gravid mager på meg etter denne :D

Gleder meg til at man ser ordentlig gravid ut... Men da blir det igjen tungt med stor mage ... Så er ikke lett det her ;)

Ja, det er kanskje sant det... Kan jo ikke bestemme over tiden selv nå. Dessuten tror jeg at jeg har en mer krevende jobb nå enn sist, så det har sikkert også en del å si. Jobber over 100% nå i motsetning til å være student m/tilleggsjobb sist...

Back
Topp