Hvor blir alle av.. :(

Freyr

Forumet er livet
Julibarna2014
Hvor blir alle av?! :(

Trodde det skulle eksplodere med gravide her nå.. :(
 
Ja, de kommer nok skal du se :)
 
Håper jeg kan få komme inn hit:) Tok en test i dag, men den var blendahvit:( Har ikke ikm før 29 nov, så det var vel litt i det tidligste laget. Føler meg veldig gravid. Har vært mye kvalm, trøt og har hatt stikkinger i magen
 
Håper jeg også kommer inn hit. Fikk en svak test i dag, så er bare å håpe da.. :)
 
Sniker litt forsiktig her inne. Håper veldig på å få vere her :) ikm på mandag (om syklusen er stabil) :)
 
Jeg håper også jeg kan bli medlem her:) Har ikm på tirsdag, og er sikker på jeg kjente festesmerter i går:rolleyes: Mannen er borte på jobb, og han har lyst å være hjemme når jeg tester, så det blir vel ikke før til lørdag... Utålmodig jah!!! Hvor tidlig har dere testet og fått positivt?
 
Håper jeg skal være her inne.
Skulle ha mensen i går, tok en test i dag..men kun en strek.
Føler meg gravid, er kjempe trøtt og sliten for tiden. Var 5 og 7uker på vei før posetiv test med de to første, så krysser fingrene ;)
 
Vært hos legen i dag siden jeg føler meg utslitt. De tok hcg, men får ikke svar:confused005 før etter7-10 dager.
 
Jøss, det var lenge å vente. Jeg får de samme dagen. Noen som har fått hcg svar enda da? Eller er det noen som allerede har vært til ultralyd?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hm.. fikk til svar både på labben og hos legen at det går så lang tid.
Fikk ny time den 5 desember for å få vite svaran på blodprøvan og hcg prøven. :confused:
 
Hm.. fikk til svar både på labben og hos legen at det går så lang tid.
Fikk ny time den 5 desember for å få vite svaran på blodprøvan og hcg prøven. :confused:
Ja, da er det ikke annet å gjøre enn å ringe hver dag og mase ;) hadde jeg gjort!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min ikm er i månedskiftet, så tror ikke jeg tester før da. Men det vil nok poppe opp flere og flere inne jer nå, tenker jeg
 
Jeg testet positivt idag, IKM 28.11, så håper at lille spire klamrer seg fast.. :)
 
Back
Topp