Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: neflonde og prinsen
ORIGINAL: Bekkiz83
Hva med hun? [8|] har tydeligvis gått glipp av noe her! [:D]
signerer...
ORIGINAL: Mille84
Hun kom inn som ny bruker, og fortalte at hun var en nybakt mamma på 55 år, og da hun viste bilder av sine barn(veldig pene barn), ble det stoor diskusjon om at hun bare tulla og at alt var en spøk. Jeg håper virkelig for hennes del at det var en spøk. Hvis ikke synes jeg litt synd på henne [;)]
ORIGINAL: LaOna
Hun kom inn som ny bruker, og fortalte at hun var en nybakt mamma på 55 år, og da hun viste bilder av sine barn(veldig pene barn), ble det stoor diskusjon om at hun bare tulla og at alt var en spøk. Jeg håper virkelig for hennes del at det var en spøk. Hvis ikke synes jeg litt synd på henne [;)]
synd på henne? hvorfor det?
åja sånn sett ja.,ja huff håper det var tull altså. trodde kanskje du syntes synd på hun forde hun hadde fått baby somm 55åring elelr noe jeg skjønner du. Men er enig med deg der altså
synd på henne? hvorfor det?
Fordi alle skrev at det var en spøk, og at hun ljugde. At verken barna eller mannen var hennes osv...Så hvis hun ikke spøkte med at det var hennes barn, og alt hun skrev var sant, synes jeg veldig synd på henne som ble såpass tråkka på.
ORIGINAL: Daizee
Med en sånn mottakelse forstår jeg det godt hvis hun ikke gidder å være her mer.
Er ikke lett å være nytt medlem her,har lagt merke til det flere ganger,mye "dissing" her...[8|]
Men,hvis det bare var tull - tja,folk finner på mye rart...
Med en sånn mottakelse forstår jeg det godt hvis hun ikke gidder å være her mer.
Er ikke lett å være nytt medlem her,har lagt merke til det flere ganger,mye "dissing" her...[8|]
signere denne jeg. Hun skrev jo at hun ahdde vært på dib før, men flyttet over hit p.g.a. det avr så mange som slang kometarer siden hun fikk baby i så moden aldre. Men håper vikrelig det hele var tull. hvis ikke så syntes jeg veldig synd på hun som sagt...
signere denne jeg. Hun skrev jo at hun ahdde vært på dib før, men flyttet over hit p.g.a. det avr så mange som slang kometarer siden hun fikk baby i så moden aldre. Men håper vikrelig det hele var tull. hvis ikke så syntes jeg veldig synd på hun som sagt...
ja huff. Kan ikke tenke meg noe verre enn å komme hit som ny, også begynner folk å påstå at jeg lyver fordi barna mine er pene. Noen er heldige sånn sett bare!