*09-12* ? Fikk ikke helt med meg den saken der...
bortsett fra at hun ventet trillinger ?
Hun har slettet brukeren sin....Hva skjedde ?
bortsett fra at hun ventet trillinger ?
Hun har slettet brukeren sin....Hva skjedde ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun var visst en juksepave, tror hun kaller seg "slettet" nå :)Sannheten skrev:
*zimzum* skrev:
Takk for den! Dette er den egentlige brukeren min og jeg er absolutt ikke noe juksepave! Jeg og min samboer tok det valget pga min psyke. Skjønner virkelig ikke de som tørr sitte å si noe sånn uten å vite noe som helst av bakgrunnen til den personen det gjelder!
baby2 skrev:
*zimzum* skrev:
Takk for den! Dette er den egentlige brukeren min og jeg er absolutt ikke noe juksepave! Jeg og min samboer tok det valget pga min psyke. Skjønner virkelig ikke de som tørr sitte å si noe sånn uten å vite noe som helst av bakgrunnen til den personen det gjelder!
Stakkars deg. Du skulle slippet dette!
Godt å høre fra deg, har tenkt mye på deg. Håper det går bra med dere. Dere har tatt ett tøft valg som er vanskelig å forstå for mange, men stå på. Valget deres er riktig for dere og husk og altid stole på dere selv ;-) Dere er sterke sammen...LYKKE TIL...
Merkelig spør du meg*Vidunder* skrev:Er prøver, blir gravid, men tar dem vekk..
Da burde dere vel strengt talt ikke få flere barn..
Herre min.. Å skulle få TRILLINGER er da virkelig ikke den samme avgjørelsen som å skulle få EN! Jeg har forståelse for valget uansett hvor lynsjet jeg blir. Man skal kunne forsørge dem å gi dem ett bra liv også!Mamman_til_Sara10+spire skrev:
Fordi man tar abort er man ikke ett troll..
*LC* skrev:
Herre min.. Å skulle få TRILLINGER er da virkelig ikke den samme avgjørelsen som å skulle få EN! Jeg har forståelse for valget uansett hvor lynsjet jeg blir. Man skal kunne forsørge dem å gi dem ett bra liv også!Mamman_til_Sara10+spire skrev:
Fordi man tar abort er man ikke ett troll..
Så enig! Ingen kan sette seg inn i en slik situasjon uten å ha vært der!!