Hvor ble det av ...

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
*09-12* ? Fikk ikke helt med meg den saken der...
bortsett fra at hun ventet trillinger ?
Hun har slettet brukeren sin....Hva skjedde ?

Hva ?? Var det bare tull ? Hvorfor tuller noen med slikt ?
Da har du seriøst lite å drive med as .....

Etter det jeg fikk med meg så var det vist ikke ett Troll.. 

Men fikk med meg at de skulle ta abort.. 

Jeg fikk heller ikke med meg at hun var troll, men ønsket å slette seg pga en avgørelse de hadde tatt og skulle stå for! Jeg og flere med meg tolket den avgjørelsen som abort. Siden hele situasjonen hennes var spesiell så mente noen at hun var ett troll som diktet det hele opp. Jeg personlig tror de er i en KJIIIIP situasjon......

Sannheten skrev:
Hun var visst en juksepave, tror hun kaller seg "slettet" nå :)

Takk for den! Dette er den egentlige brukeren min og jeg er absolutt ikke noe juksepave! Jeg og min samboer tok det valget pga min psyke. Skjønner virkelig ikke de som tørr sitte å si noe sånn uten å vite noe som helst av bakgrunnen til den personen det gjelder!

*zimzum* skrev:

Sannheten skrev:

Takk for den! Dette er den egentlige brukeren min og jeg er absolutt ikke noe juksepave! Jeg og min samboer tok det valget pga min psyke. Skjønner virkelig ikke de som tørr sitte å si noe sånn uten å vite noe som helst av bakgrunnen til den personen det gjelder!

Stakkars deg. Du skulle slippet dette!
Godt å høre fra deg, har tenkt mye på deg. Håper det går bra med dere. Dere har tatt ett tøft valg som er vanskelig å forstå for mange, men stå på. Valget deres er riktig for dere og husk og altid stole på dere selv ;-) Dere er sterke sammen...LYKKE TIL...

baby2 skrev:

*zimzum* skrev:

Sannheten skrev:

Stakkars deg. Du skulle slippet dette!
Godt å høre fra deg, har tenkt mye på deg. Håper det går bra med dere. Dere har tatt ett tøft valg som er vanskelig å forstå for mange, men stå på. Valget deres er riktig for dere og husk og altid stole på dere selv ;-) Dere er sterke sammen...LYKKE TIL...

Takk for gode ord. Jeg skulle virkelig vært for uten hele greia. En del av meg er gla for at vi tok det valget samtidig som en annen del av meg er rimelig tom.

Merkelig spør du meg Er prøver, blir gravid, men tar dem vekk.. 
Da burde dere vel strengt talt ikke få flere barn.. 

*Vidunder* skrev:

Strengt talt var vel ikke denne nødvendig?

hmmm....

det å få ett  barn er noe helt annet enn å få TRE barn, og alle gjør det man mener er best ut ifra den situasjonen man er i.
vi prøvde ikke denne gangen, men vi ønsker oss ett barn til og abort var ikke ett tema. men alikevel måtte jeg tenke hardt og nøye på om jeg virkelig klarte å få ett barn til, fordi jeg slet virkelig etter fødselen av min første, det var tøft å få barn.og hvis det plutselig ble snakk om tre, da hvet jeg ikke om jeg hadde klart det.

troll eller ikke troll, nå er jo avgjørelsen tatt, og vi har ikke noe med det å gjøre. hjelper ikke å diskutere i det uendelige å skape uhyggelig stemning og krangling over noe vi ikke får gjort noe med

*Vidunder* skrev:

Hadde du nesten tatt livet av deg etter første fødte hadde faen ikke du valgt å få tre heller!!!!!

*Vidunder* skrev:

Denne kunne du spart deg for!
Alle har sine grunner for de valgene man tar og da er dette et forum vi støtter hverandre, ikke trykker hverandre ned. Hun har aldri spurt noen av oss om hva vi synes, hva vi hadde gjort eller hva vi synes om det hun gjorde! Hun bare fortalte hvorfor hun slettet seg...AKSEPTER ANDRES VALG...

Herre min.. Å skulle få TRILLINGER er da virkelig ikke den samme avgjørelsen som å skulle få EN! Jeg har forståelse for valget uansett hvor lynsjet jeg blir. Man skal kunne forsørge dem å gi dem ett bra liv også!

Fordi man tar abort er man ikke ett troll..

Mamman_til_Sara10+spire skrev:
Herre min.. Å skulle få TRILLINGER er da virkelig ikke den samme avgjørelsen som å skulle få EN! Jeg har forståelse for valget uansett hvor lynsjet jeg blir. Man skal kunne forsørge dem å gi dem ett bra liv også!

Så enig! Ingen kan sette seg inn i en slik situasjon uten å ha vært der!!

det som forbauser meg VIRKELIG er den hetsingen enkelte kan få på et fora med voksne mennesker. Forstår at man ikke alltid skal koseprate, men har man noe negativt å "skrive" (er jo så latterlig å virkelig bruke vilje og tid på å være "slem" her inne) så syt i klagetråden eller lignende. uansett hvilket valg vedkommende her har valgt, så kan ingen forstå det. Det blir å spekulere å ikke sitte med reelle fakta. Tenk hvis det var din venninne, du ville jo valgt å støtte uasnett, du hadde ikke lirket av deg ubehagelige kommentarer. Så TENK over hva du skriver, for det sitter faktisk noen mennesker bak disse skjermene!

Nå er det ikke kun bare denne enkelt saken det gjelder, men generell hetsing som er å finne. Er bare så leit.

Til deg som har valgt det dere måtte ha valgt, så gjør dere sikkert det mest fornuftige for dere! Ingen andre (og spesielt ikke de her inne) kan si om det er rett og galt. Jeg syns du skal kunne prate her inne, anonymt, men forstår at det ikke frister alltid.

Lykke til, og ta vare å hverandre

*Vidunder* skrev:

Kanskje stygg, men sann !

*LC* skrev:

Mamman_til_Sara10+spire skrev:

Så enig! Ingen kan sette seg inn i en slik situasjon uten å ha vært der!!

Og hvem i all verden sa at vi prøvde? Vi prøvde ikke i det hele tatt! Skjønner ikke åssen dere har vett til å komme med sånne usaklige kommentarer. Og får jeg spørre dere som har de jævla usaklige kommentarene om at jeg ikke fortjener flere barn, Kunne dere virkelig ha tatt på dere ansvaret for 3 nye babyer som mulig blir en del premature i tillegg til at dere hadde en psyke som er kjørt så langt ned i grøfta at dere ikke skjønner hvordan dere skal komme dere opp igjen? Tenker svaret er NEI jeg. Jeg vil ikke la samboeren min sitte igjen aleine med 4 små. Fy faen... Skjerp dere sier jeg bare!!!

Back
Topp