Hvor ble barnet unfanget??

nitalita

Gift med forumet
Hos oss ble Linea mest sannsynlig unnfanget i bilen til pappa når Kim og jeg lånte den oppover til tr.heim ifjor...hehe[:D] Vi stoppet på en rasteplass og vips så var det gjort[:)]

Vet dere sånn omtrent hvor deres ble unfanget??[8|]

Nyttårs klemmer fra meg[:D]

Var nok hjemme i senga ja, etter at samboeren hadde vært vekke ei uke!

Hadde ett gjensyn med gamle-kjæresten. Han kom på besøk til meg med båten sin,i

fjord sommer.

Det ble litt kos på havet,med ``snøret i bånn``,og vips så ble det ett lite yngel! [:D]

Det skjedde på et hotellrom i Kroatia i sommerferien [:)][:)]

var nok hjemme i senga vår det[:D]

Tror nok det har skjedd i senga [:D]

TRUR det må ha vert i senga her heime ja....

Det var i hjemmets lune rede,men vet ikke akkurat hvilket rom...[8|]

Hmm aner ikke.. Vi hadde sex hver eneste dag i flere mnd for å være sikre på at vi skulle bli gravide,(ustabil mens og eggløsning..) så jeg har ikke peiling når det skjedde.. [:)]

Vi er sånne som blir gravide på bryllupsnatta til andre vi...[:D] Begge gangene har vi mest sannsynlig blitt gravide på bryllupsnatta til venner av oss... Blir vel bare så påvirka av den romantiske stemninga... tihi[;)][;)]

Jeg ble gravid etter en fuktig natt på byen jeg.. Det var planlagt svangerskap da, men jeg tror jeg aldri har hatt så bra sex før! Skjedde hjemme i huset vårt da, i litt forskjellge rom..[:D]

ORIGINAL: lisa79

Det var i hjemmets lune rede,men vet ikke akkurat hvilket rom...[8|]

Vi også[;)]

det skjedde en het sommerdag i hellas.. måtte ha en pause fra solsengen.. hehe[;)]

[:)]Ute i skogen,på bursdagen til mannen min[:)] Under et grantre- en meter fra stien...[;)]
Blir nok en friluftskar av dette..[:D]

Back
Topp