Hvor ble anklene mine av??!

Katala

Betatt av forumet
De var på plass i går når jeg la meg, men vekk når jeg våknet i dag tidlig... Fremdeles ikke å finne :-(

Ørlitte vann i kroppen kanskje jaemoticon

God bedring , jeg vet hvor vondt det er med vann i kroppen!! Heldigvis noe jeg  ikke  har vært plaget med til vanlig i svangerskapet. Men fikk det i sommer da jeg måtte ta en pencilin kur

Hvis du fikk vann i kroppen veldig kjapt, bør du levere en urinprøve til legen. Beklager om jeg skremmer deg unødig, men det fikk jeg beskjed av fra mange forrige gang jeg var gravid. Jeg la seriøst på meg to kg på kino. Det var sinnykt vondt, beina sprengte seg nesten gjennom skoa. Det var ingenting galt altså, fikk bare streng beskjed fra sjefen om å levere en urinprøve da jeg leende fortalte om min forferdelige kinotur. Grunnen er visst at det kan være et symptom på svangerskapsforgiftning... Men håper ikke jeg skremmer deg, det er ikke meningen. Klem:)

Å nei! Stakars deg..! Vet hvor fælt det er med masse vann i beina :( Hadde det i slutten av forrige svangerskap. Ikke godt nei.. Håper de dukker opp igjen snart! :)

Back
Topp