Hvor bestille ultralyd?

Bondekone fra by'n

Blir kjent med forumet
Sist jeg var gravid tok jeg ultralyd hos Spesialistsenteret for kvinner, Jessheim.
Han som jobber der er ekstremt dyktig og de hadde mer presis termindato enn A-hus, og vanvittig bra bilder og film!

Spesialistsenteret har visst blitt meget populært det siste året/ to årene for ingen ledig time på over en måned!

Vet dere om noen som er flinke, nøyaktige og i nærheten av Jessheim, ev Oslo?
Jeg ville så gjerne få en mer nøyaktig termin og vite at alt er ok før jeg spretter nyheten...

Jeg fikk time på Jessheim på under en uke. Så rart du må vente så lenge da :/ enig at de på Jessheim er superflinke. Bildene ble veldig bra og fikk sånn full sjekk.

Sent from my iPhone using BV Forum

Anbefaler Majorstuaklinikken! Du kan få 3D der, selv om det er noe de anbefaler å vente med til uke 20 (tror jeg, om ikke det var senere) for å se best mulig. Skal de ta mål og sånn må de ta 2D. I alle fall, dr Carsten Trolle der er UTROLIG entusiastisk og koselig. Og tar massssssse fine bilder.

Høres ut som Majorstuaklinikken/ Familieklinikken er perfekt!
Jeg booker time og ser om de har noe kortere venteliste...
Gleder meg!!!! :D
...hvor tidlig kan en egentlig se kjønn, det er vel ikke synlig så tidlig? Det hadde vært utrolig moro!

Han på Jessheim så det var jente nå. Eller sa 90% sjanse for jente. Var 13+2 da jeg var hos han.

Nå gleder jeg meg bare mer og mer!
Har ikke tenkt over at en kan få vite om det blir gutt eller jente så tidlig!
Jeg har en gutt fra før, så håper på jente, men magefølelsen sier gutt, så vi får se!
Litt problematisk om det blir gutt for pappa'n vil kun ha 2 barn... Så da får vi litt å diskutere om et par års tid :p

Fikk vite kjønn sist i uke 11. Så er jo sikker mulig. Han på Jessheim denne gangen sa at man lett kunne se det på grunn av noen brn/brusk mellom bena. Vi fikk bilder av det. Kan se om jeg klarer å legge det ut

Jeg har og hørt mye bra om han på Jessheim, men der var det lange ventelister. Så jeg bestilte på aleris strømmen, skal dit i ettermiddag gleder meg masse :) jeg er idag 12+4

Back
Topp