Hvor bør jeg kjøpe barneklær i England??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Noen som vet om en bra butikk /kjede i England som selger barneklær? Ikke så dyrt.

Barneklær er som oftest dyrere i England, så det hadde jeg ikke gjort. Du kan jo gå innom Marks & Spencers, men vanligvis er barneklær dyre i England.

Lissyjane skrev:
Barneklær er som oftest dyrere i England, så det hadde jeg ikke gjort. Du kan jo gå innom Marks & Spencers, men vanligvis er barneklær dyre i England.

ååh, jeg trodde det var omvendt jeg siden det ikke var moms på de... syns det var en her inne som sa noe om det

Qualitas skrev:

Lissyjane skrev:

ååh, jeg trodde det var omvendt jeg siden det ikke var moms på de... syns det var en her inne som sa noe om det

Det er moms på klær i England også.

rodstilk skrev:

Qualitas skrev:

Lissyjane skrev:

Det er moms på klær i England også.

ja det vet jeg, men syns å huske det var noen som sa at det var noe anderledes med barneklær... men men.

Jmd skrev:
TULL!!!

Det er LANGT i fra dyrere i england!!
Venninna mi handlet nettopp for meg i Aberdeen (skottland, men samme kjedene)
og fikk MASSE for penga!!

Ta deg en tur på Primark, Asda og mothercare!

http://www.babyverden.no/Forum/Termin--og-barselklubber/2012/November-2012/Hvor-mye-babyklar-far-en-for-tusen-kroner-i-Aberdeen/1541056T/

(Link til liste over alt jeg fikk for tusen kroner!)

Nå er ikke Asda eller Primark det jeg vil kalle kvalitetsklær da, men sammenlignbart med h&m eller verre... Mothercare har nok mer kvalitet på klærne vil jeg tro, ellers har du jo baby gap, debenhams, marks and spencer og helt sikker mange andre... Klær er ikke stort billigere i England enn her i min erfaring, men sko er billigere..... Dvs - om du vil ha kvalitetsklær.. Billig klær kan du finne billigere men da er også kvaliteten deretter...

Jmd skrev:
TULL!!!

Det er LANGT i fra dyrere i england!!
Venninna mi handlet nettopp for meg i Aberdeen (skottland, men samme kjedene)
og fikk MASSE for penga!!

Ta deg en tur på Primark, Asda og mothercare!

http://www.babyverden.no/Forum/Termin--og-barselklubber/2012/November-2012/Hvor-mye-babyklar-far-en-for-tusen-kroner-i-Aberdeen/1541056T/

(Link til liste over alt jeg fikk for tusen kroner!)

Er en grunn til at vi ikke får klær fra familien i England lenger. Ja billig mange steder, men er slett ikke tull at veldig mange steder er de dyrere. Selvfølgelig er det billig på billige steder som Asda.

Nå ba hun jo om billige klær.
Og faktisk ALLE mine klær jeg kjøpte i england mens jeg bodde der er i bedre tilstand enn de jeg har kjøpt her. Og det er billige klær!
Hva er egentlig poenget med å kjøpe dyre baby/barneklær?
De vokser fort utav dem, og de blir slitt/ødelagt.
Jeg betaler i allefall ikke 3-400 kr for en body som blir brukt et par måneder.
Da betaler jeg heller £10 for 7 stykker.
Men det er meg da. Kommer vel an på hva en er vandt med.

Primark har kjempebillige klær, mye til bare 30-40 kroner plagget, og det er kanskje ikke suuuuperkvalitet, men de holder helt fint her iallefall :) Anbefaler at du tar en tur dit :)

Jeg handler mye barneklær i England når vi reiser dit. For min del syns jeg det er billigere der. Skal dit selv i juni. Husker at vi fikk mye for pengene der når vi handlet barneklær (en hel koffert). Primark er en fin kjede med billige klær.

Jmd skrev:
Nå ba hun jo om billige klær.
Og faktisk ALLE mine klær jeg kjøpte i england mens jeg bodde der er i bedre tilstand enn de jeg har kjøpt her. Og det er billige klær!
Hva er egentlig poenget med å kjøpe dyre baby/barneklær?
De vokser fort utav dem, og de blir slitt/ødelagt.
Jeg betaler i allefall ikke 3-400 kr for en body som blir brukt et par måneder.
Da betaler jeg heller £10 for 7 stykker.
Men det er meg da. Kommer vel an på hva en er vandt med.

ja jeg gidder ikke kjøpe dyre klær når de vokser ut av det så fort. Ikke vanlige klær ihvertfall.

Uteklær osv kjøper jeg dyrere igjen.

Får ta en tur innom der å se ihvertfall

Jeg har handla masse barneklær på Primark, og er kjempefornøyd!!

Kjøpte en drøss med t-skjorter, som kosta 1 pund stykket, de er brukt maaange ganger, og er like fine.

Kjøpte en boblejakke til snuppa til 45 kroner, og den har hun brukt i hele vinter.

Fant utrolig mye fine sommerklær sist vi var der :)

Masse fint og kjempebillig. Ser heller ingen grunn til å kjøpe så dyre klær til unger, de vokser ut av de og de blir flekkete. Da kjøper jeg heller 3 ganger så mye, til samme prisen. :)

Jeg er også veldig fornøyd med barneklærne på Primark! :) 

Back
Topp