Hvor anonym er man...

Det var som

Elsker forumet
.....egentlig her inne?

Har ikke vært aktiv her siden 2010, men sitter i et veldig dilemma som jeg kunne trengt noen helt objektive tanker/meninger om... :)

Tja, det spørs jo. Vet det er en håndfull folk her inne jeg kjenner personlig, og går egentlig ut fra at de vet hvem jeg er :) Er vel gasnke lik i meninger og språk overalt hvor jeg er, og små detaljer som kommer frem innimellom gjør vel at man kan sette sammen to og to dersom man leser nok her inne :)
Sånn utenom det er det ikke lett å finne ut noe så lenge man ikke linker til feks bilder eller fb-profil av en selv.
Det du evt kan gjøre er å logge inn som anonym bruker på ene underforumet, det som ligger under Generelt :)

Bruk anonymforumet:)

Hvis jeg legger inn på anonymforumet, uder et annet nick... Da kan jeg redigere/slette senere? Er som sagt et litt kinkent tema, så ønsker egentlig ikke å ha det liggende og sveve på nett, er bare litt desperat etter innspill om hva jeg bør gjøre etter mislykkede forsøk med familievernkontor, familieterapi og mekling :/

Du kan redigere så du kan slette teksten, ja. :) Bare be folk om å la være å quote. ;)

Kommer jo veldig an på hvilken informasjon man legger ut om seg selv. Når noen nevner hvor de bor, hva de jobber med og kanskje til og med et fornavn eller bilde av noe fra hjemmet sitt eller barna så er de jo veldig lett å "avsløre" :P

Back
Topp