Lille 2016
Glad i forumet
Tror du på mer mellom himmel og jord???
Englekort,Tarot og spådom!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I am free from all negative attachment, I am guided by the power of love, I look beyond my fears and see only love, I deserve to be happy, I choose to follow my heart
ORIGINAL: Woolfmother
jeg har blitt spådd 3 ganger av Phil Phillips, alle tre gangene har det vært skremmende riktig!
I tillegg går jeg jevnlig til healer, og jeg er healer selv.
legger mange forskjellige kort både englekort, gudinnekort, gaiakort og tarot kort. I tillegg til det er jeg fasinert av runenes kraft!
så jeg ser på meg selv som litt over gjennomsnittet alternativ.
også må jeg bare si at jeg har fantastisk stor respekt for det som ikke kan forklares!
ORIGINAL: Anna landa på anda
Er vel egentlig ikke noe alternativ for meg... jeg er vel det som de kaller for "hyperkristen" eller "åndelig kristen" eller "haleluja kristen". Sånn som taler i tunger og får ord inn i andre menneskers liv etter ånden.
Jeg får visdomsord og kunnskapsord og profetier. Jeg har sett både engler og onde makter... Men jeg tar avstand fra den slags spådom som kommer fra tidligere levende mennesker, onde ånder / demoner.
Men sånn... kanskje jeg kunne svar blitt spådd selv og spår andre, men det blir helt feil for det er ikke direkte spådom, men profetisk gave.
jeg har blitt spådd 3 ganger av Phil Phillips, alle tre gangene har det vært skremmende riktig!
legger mange forskjellige kort både englekort, gudinnekort, gaiakort og tarot kort. I tillegg til det er jeg fasinert av runenes kraft!
også må jeg bare si at jeg har fantastisk stor respekt for det som ikke kan forklares!
Et spm. har du noen sinne sett eller møtt et menneske som svever?
ORIGINAL: *Meya*
Jeg er muslim, i mange sammenhenger er det alternativt nok... hehe.
...FLOTT MED GALGENHUMOR!!!ORIGINAL: Anna landa på anda
ORIGINAL: Frk.Mulle
Et spm. har du noen sinne sett eller møtt et menneske som svever?
Levende mennske???
Ett eller annet...JA!!!
Spør bare fordi jeg har opplevd liknende selv... men har ikke lyst å legge for mye ut om det her. Bare vet det er sjeldent og jeg lurer på om andre vet om dette.