Hvor alternativ er du...

Lille 2016

Glad i forumet
Tror du på mer mellom himmel og jord???
Englekort,Tarot og spådom!!!

Jeg er nok over gjennomsnittet alternativ i manges øyne, men har aldri enset tanken på å skulle bli spådd... På det punktet er jeg ikke spesielt overbevist, nei... [:D] Men ja, noe er det nok mellom himmel og jord, men hva vet jeg ikke...

Dette er nok noe som opptar mye av min tid,ja...
Gøy å se at det flere som meg...[:)]

Ja,det tror jeg på..
Det er mer mellom himmel og jord en hva vi kan se og ta på!!
har blitt spådd et par ganger og det har stemt hver gang.. nesten litt creepy helle greiene!! hehe[:)]

I am free from all negative attachment, I am guided by the power of love, I look beyond my fears and see only love, I deserve to be happy, I choose to follow my heart

Flott sagt/skrevet Woolfmother... [:)]

ORIGINAL: Woolfmother

jeg har blitt spådd 3 ganger av Phil Phillips, alle tre gangene har det vært skremmende riktig!
I tillegg går jeg jevnlig til healer, og jeg er healer selv.
legger mange forskjellige kort både englekort, gudinnekort, gaiakort og tarot kort. I tillegg til det er jeg fasinert av runenes kraft!
så jeg ser på meg selv som litt over gjennomsnittet alternativ.
også må jeg bare si at jeg har fantastisk stor respekt for det som ikke kan forklares!

Fantastisk inspirerende mann...[:D]

ORIGINAL: Anna landa på anda

Er vel egentlig ikke noe alternativ for meg... jeg er vel det som de kaller for "hyperkristen" eller "åndelig kristen" eller "haleluja kristen". Sånn som taler i tunger og får ord inn i andre menneskers liv etter ånden.
Jeg får visdomsord og kunnskapsord og profetier. Jeg har sett både engler og onde makter... Men jeg tar avstand fra den slags spådom som kommer fra tidligere levende mennesker, onde ånder / demoner.

Men sånn... kanskje jeg kunne svar blitt spådd selv og spår andre, men det blir helt feil for det er ikke direkte spådom, men profetisk gave.

Kan du fortelle mer om det???

Tror ikke på noe av det.
Men det jeg tror på er at det er en fantastisk fin måte å lure penger ut av folk på.

Jeg er muslim, i mange sammenhenger er det alternativt nok... hehe.

jeg har blitt spådd 3 ganger av Phil Phillips, alle tre gangene har det vært skremmende riktig!
legger mange forskjellige kort både englekort, gudinnekort, gaiakort og tarot kort. I tillegg til det er jeg fasinert av runenes kraft!
også må jeg bare si at jeg har fantastisk stor respekt for det som ikke kan forklares!

Et spm. har du noen sinne sett eller møtt et menneske som svever?

Levende mennske???
Ett eller annet...JA!!!

ORIGINAL: *Meya*

Jeg er muslim, i mange sammenhenger er det alternativt nok... hehe.

...FLOTT MED GALGENHUMOR!!!

Jeg er nok mer alternativ en folk tror..[;)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Jeg er nok mer alternativ en folk tror..[;)]

I følge tampongene du bruker er du nok det [8D]

haha[:D][:D]

ORIGINAL: Frk.Mulle

Et spm. har du noen sinne sett eller møtt et menneske som svever?

Levende mennske???
Ett eller annet...JA!!!

Spør bare fordi jeg har opplevd liknende selv... men har ikke lyst å legge for mye ut om det her. Bare vet det er sjeldent og jeg lurer på om andre vet om dette.

Var ikke sikker på om jeg ville svare heller,men... (vi lar det bli med det) !!!

Ingen av alternativene. Ja eg tror på at d e mer mellom himmel og jord. Men vett ikkje heilt om eg tror på spådommer. Men tror på at d e någe mer etter dette livet. Tror på ånder og klarsynte. Og så håpe eg at d finst alver[:D]

Jeg tror ikke på 'heksekunst' som tarot og spådom osv, men jeg tror jeg tror på spøkelser...Hihi...Åndenes Makt og Hjemsøkt er ganske overbevisende...[8|]

Jeg tror absolutt det fins emre mellom himmel og jord...

Har prøvd healing å det var utrolig fasinerende til tider nesten litt ekkelt når jeg ikke hadde sagt noen ting å hun klarte å se problemene mine...

Syns det er artig å bli spådd, men har ingen tro på sånt..

Jeg har aldri blirr spådd, da, men jeg tror på alt sånt! [:)]
Hekseri, tarot og spådom.. [:)]

Jeg trur det finnes MASSE man ikke kan se og ta på.. Men kjenne...

Jeg har veldig lyst til å bli spådd, noen som vet hvor man kan bli det ?

( må man ringe, gå til dem.. !? )

Back
Topp