Hvor aktiv er du på forum?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Vi er over 20 stykker som sier vi er her. Enda flere på terminliste. Og nesten helt stille.

Åpenbart er ikke alle like aktive på forum som meg.

Hvordan er det med Deg?

Daglig? Ukentlig? Hver time?

Jeg er nok i nærheten av den siste, med 1500-2000 innlegg i mnd ca...
 
Jeg er her VELDIG mye, men skriver lite, leser mye ;) så jeg er innom her ofte mellom 07-16 :)
 
Jeg er innom flere ganger om dagen, men leser også mest :p
Husker i februar når jeg var helt ny, så skrev jeg ingenting omtrent og i mars skrev jeg kun på ikm tråden :p men nå blir det mer og mer :)
 
Jeg sniker fra mobilen når jeg er på jobb, smetter innom mens jeg lager middag, og er ellers mest aktiv etter ungene er i seng.

Jeg har med denne brukeren vært aktiv på forumet siden november 2012, og hadde en annen bruker her med de to første barna, så jeg har lang erfaring på bv. Bruken endret seg når appen kom, jeg kan altså sitte med bv på mobilen i små pauser på jobb.

(og ukonsentrert som jeg er for tiden blir det mange slike..)
 
Jeg er er så ofte jeg kan :) kjelt å dølle med på alle sammen. Er på ferie inutlande nå, i 3 uker og ikke så mye bra Internett :/ er inne når jeg kan:)
 
Jeg er inne her mye. Men skriver mest på januar gruppa. Men leser andre tråder. Men jeg får kanskje driste meg ut i andre tråder snart også
 
Er nettopp blitt medlem (1uke siden). Innom flere ganger til dagen å kikker. Ikke så aktiv på skriving
 
Innom mange ganger om dagen, men for det meste på ettermiddagen og kvelden. Har ikke tid på jobben, og det går ofte i ett før ungene er lagt...!
 
Har ikke vært her en uke ennå, men leser mye av det dere skriver! Skal prøve å svare mer, men alt er fremdeles ganske nytt, så har ikke så mye å komme med for øyeblikket :)
 
Tenker jeg blir aktiv når jeg forstår hvordan dette fungerer :) første dagen jeg er her inne:)
 
Er mye innom og leser: mange ganger om dagen. Ikke alltid jeg skriver noe, men prøver å bli flinkere på dette.
Det blir jo mer å svare på ettersom flere skriver noe. Slik blir vi kjent og får et trivelig forum.

Ja, helt vanlig "skravling" bidrar til at vi blir kjent, snakke om løst og fast så finner man ut hva folk er opptatt av, hvem man er enig med, får synspunkter på ting man ikke har tenkt så mye på. Og bare ren underholdning, men hva er galt med det?
 
Back
Topp