hvoor...

Troublemaker2.0

Forumet er livet
er kvalmen min!?
Den forsvant brått i går formiddag og har ikke sett den siden.. Det er da alt for tidlig å miste symptomer vel? Jeg  har vært konstant kvalm i tre uker nå, og jeg er ikke 9 uker enda en gang..
Noen som har gode dager/perioder uten kvalme som vet at alt er bra?

Uff hvis den ikke kommer tilbake snart kommer dagene til mandag til å bli laaange..

Det kan vel være en pause, men sist var jeg kvalm fra uke 5 til 8-9, og ikke en dag senere i svangerskapet.. syntes det var deilig... blir godt når kvalmen slipper her også.. Tror ikke du må bekymre deg, minimoi.. tror det er veldig vanlig med litt av og på.. avhenger jo litt av totalform, mer/mindre stress, hva man spiser osv. Ønsker deg vel litt kvalme fram til mandag i allefall :)

Kvalmen min for i uke 9 og GLAD er jeg for det!

Min var litt av og på en stund rundt uke 9 og nå har den på en måte forandret seg! Blir kvalm når jeg blir sliten, trøtt eller sulten. (egentlig relativt ofte en av delene da.. hehe)

Symptomene mine er også borte imellom, men jeg tror det er veldig normalt på det stadiet her. Står flere steder også..

Jeg mistet kvalmen og andre plager rundt uke 8-9 sist. Nå er jeg bikket 8 uker og er alt mindre kvalm. Heeerlig

Så slapp av, det er helt normalt

her har jeg sammen problemet, bare jeg savner den uendelige trøttheten som pleide å komme i 17tida... blir litt urolig, men krysser fingrene for at alt er fint!

like brått som den ble borte kom den plutselig tilbake.. Verre enn noen gang.. Neste gang skal jeg prise meg lykkelig, nyte det, og ta det HELT med ro!

Back
Topp