hvondt og panikk

muffinium

Glad i forumet
fikk to kjempe rier for en time siden...tror neste at ting skal skje...men fikk panikk når jeg fikk riene...hva skal jeg gjøre for ikke å få panikk?

heisann! detta går... !!!!! Ta en telefon til fødeavdelingen på sykehuset så kan de hjelpe deg. De kan sikkert virke litt avvisende. Det er fordi de er vant til at førstegangsfødene tar ganske lang tid. De har vært m på sikkert 100vis av fødsler men alle er jo ikke like... men riene vil bli tettere og er regelmessige når det nærmer seg. men føler du deg usikker så forlang å komme inn til en sjekk. eller kanske du føler du må ha noe for smertene...? er det lang tid mellom ville jeg prøvd å få litt søvn. du trenger det for å samle krefter - for det trengs! LYKKE LYKKE TIL!

hei og takk for svar...prøvde å sove igår kvell...ringte føden og de tror det bare er maserier...hvis det fortsetter vil de at jeg tar en tur innom idag..

Masse lykke til, dette kommer til å gå så fint [:)]. Tenk positivt på det - snart er du i mål [:D], heia heia.....

Heia

Lykke til.
håper det skjer noe snart.
håper det skjer noe med meg også i helgen.

klem
terminen: 29.07.2006

Når Jeg fikk rier, Tenkte Jeg bare på og puse rolig... Puste Inn gjennom nesa og ut munnen... Det hjalp Faktisk... [:D]

Back
Topp