Hvofor

Anlise

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Hvorfor har dere valgt de nickene dere har?

Jeg er mamman til Emma. Derfor *Emmas mamma*

Hest er best - ingen protest! [:D] Ha ha ha, har vært hestejente fra jeg var 11år gammel, så det var lissom meg, samtidig som jeg synes det var anonymt nok.[;)]

Fordi jeg ser ut som eit hufse?? hahah=) Neida, mailadressa mi er hufsa... var det beste jeg kom på for noen år siden :P Fann ikke på noen bedre nå heller... + at jeg er 22 år!

ORIGINAL: lekki

det var en som syntest det var teit at jeg kalte meg faeriefly (lenge siden)angrer jeg byttet men men

såå jeg byttet til lekki kom ikke på noe bedre, også ble jeg kalt det av alle da jeg var liten[:)]

Å æ har savna faeriefly siden da....

ORIGINAL: biatx

Hmm, jeg vet egentlig ikke..
Synes igrunn det er litt kult, kom på det når jeg var 15 år gammel.
Hatt det siden da, å kaller meg det omtrent overalt [:D]

Mange her som skrive bitax ,har æ sedd....

Men åssen uttales det da,om du blir kalt for det til daglig åsså?
bia-tex?[8|]

Fordi når æ skulle slutte å være T.W,så så æ opp mot himmelen, og så....ingenting..

Så da ble det kråke..

maskråka,vanskeligkråka,urokråka..

ORIGINAL: Kråke*T.W

det var en som syntest det var teit at jeg kalte meg faeriefly (lenge siden)angrer jeg byttet men men

såå jeg byttet til lekki kom ikke på noe bedre, også ble jeg kalt det av alle da jeg var liten[:)]

Å æ har savna faeriefly siden da....

ååååå har duuu????? hmmmmmmm skal jeg bytte igjen[8|][8D][:D]

Først,når jeg ikke skjønte hva det betydde,så var det ikke noe spesielt...
Men når du engang fortalte hva det betydde,så syns jeg det navnet ble bare fiinere og fiiiiiinere...
(ehhh..var det en slags sommerfugl,eller en alv...? Mener du hadde en faeriefly i avataren din....)
Iallfall..jeg syns det var nydelig nick..

Fordi det er navnet mitt[;)]

Fordi det er det jeg heter [:D] Het Cyan en stund fordi jeg digger Nemi og Cyan [:D]

helt teit egentlig.... er begynnelsen på emailen min så bruker d til alt
er så lett og huske da[:)]

Venninnene mine kalte meg det før. Fordi jeg alltid passet på dem hvis de hadde drukket for mye feks.
Eller jeg kom med gode råd. Jeg var den ansvarsfulle i gjengen. Det var først bare Tante, så TanteMamma og til slutt Tante Sofie fordi Sofie er mellomnavnet mitt.[:)]

Det har ingen relasjoner til Tante Sofie fra Kardemomme by, bare så det er sagt. Er ingen sur megge[:)][:D]

Da jeg skulle finne på et nick så fant jeg ikke på noen ting. men så så jeg at det sto TOPP inne på tråene og trodde da det var en som kalte seg det[8D] og da var det første jeg tenkte på var da Tipp[:D]

Prøvde først Angelica, men det var opptatt, også angel, men det var og opptatt. Så da ble det tipp[:)]

Husker du kalte deg det[:)] det var et skjønt navn. Er veldig glad i sommerfugler, og navnet ditt minte meg om en[:)]

Kallenavn

Elis får jeg heter Elisabeth og pk får samboer blir kalt de.,.elispk..hmmm..teit nick igrunn=)hehe,, alle nickene jeg ville ha når jeg skulle registrere meg var opptatt:)

Ingen spesiell grunn [;)]
Syns bare det er et morsomt navn! [:D]

Back
Topp