S Sha Forumet er livet 13 Jan 2011 #1 dere som har det.... åssen er det? er det lett å holde rent? blir det fort stygt eller holder det seg bra?
dere som har det.... åssen er det? er det lett å holde rent? blir det fort stygt eller holder det seg bra?
Imsofly Forumet er livet 13 Jan 2011 #2 har hatt lett å holde rent kommer jo ann på hvor mange ganger pr dag du kan vaske over det. blir fort støvete og sånn. Jeg kommer nok til å velge tre på bordplata og heller hvite bein[:)]
har hatt lett å holde rent kommer jo ann på hvor mange ganger pr dag du kan vaske over det. blir fort støvete og sånn. Jeg kommer nok til å velge tre på bordplata og heller hvite bein[:)]
C currrly Betatt av forumet 13 Jan 2011 #3 mitt har holdt seg veldig bra, ingen merker eller hakk og vi har hatt det noen år nå!
S Sha Forumet er livet 13 Jan 2011 #4 ORIGINAL: DenicaD har hatt lett å holde rent kommer jo ann på hvor mange ganger pr dag du kan vaske over det. blir fort støvete og sånn. Jeg kommer nok til å velge tre på bordplata og heller hvite bein[:)] er egentlig det jeg vil ha og, men det blir så dyrt[8D]
ORIGINAL: DenicaD har hatt lett å holde rent kommer jo ann på hvor mange ganger pr dag du kan vaske over det. blir fort støvete og sånn. Jeg kommer nok til å velge tre på bordplata og heller hvite bein[:)] er egentlig det jeg vil ha og, men det blir så dyrt[8D]
P Pinky84 Glad i forumet 13 Jan 2011 #5 vi har hvitt kjøkkenbord (liatorp fra Ikea) veldig lett å holde rent og har holdt seg kjempefint..[:)]
vi har hvitt kjøkkenbord (liatorp fra Ikea) veldig lett å holde rent og har holdt seg kjempefint..[:)]