Hvitt sofatrekk?

Jeg har grå sofa da, ganske lys gråfarge faktisk. Bildet under er av stua vår og det fungerer veldig bra. Vet flere sier det kan bli grusomt med barn i hus pga sofaen men jeg trenger ikke akkurat å mate ungen oppi sofaen heller da :)

ORIGINAL: Picea

ORIGINAL: Tullerusket

Ante meg....... sukk........... jeg har liksom ikke lyst på noen sofaer lengre :s

Vi er en haug med gledesdrepere vi[&o]

[8D]

Med svarte soffar!!!!!!

tutututu tu tutu tu tutu.. TU TU TU tutututuuuuuuuutuuuu TU! tu.. tututututututuuuuuu (dette er da den onde delen av star wars soundtracket)

Grå da? [:D] Den du viste oss her om dagen:) Den er lys den også,men vises ikke såååå godt om man skal søle noe.
do re mi fa so la ti dååååååååå (litt mer munter film da)

Jooo, men jeg hadde sett en lenestol til den som ville sette spisen på møbelementet, men lenestolen prøvesatt jeg på ikea og FYYYYYYYYSJ så drittal å sitte i[&:] Menmen, den sofan var råheit i virkeligheten også.. det stoffet er så kult... så det blir nok den ja.... bare tull med hvitt :P

Ja den er kjempestilig:) jeg kjøte turkise puter på kremmerhuset her om dagen,noe som gjorde sofaen enda finere:)
Den passer kjempegodt til alle slags farger så du kan jo stæsje den opp med det du ønsker:)

Tok bilde av putene i går,litt dårlig bilde med selve sofaen da,men skulle sende bilde av putene sjø.
men her ser du hvor godt sofaen "kler" farger[:)]

Får ikke til å rotere bildet[:'(]

ORIGINAL: Mary87

Jeg har grå sofa da, ganske lys gråfarge faktisk. Bildet under er av stua vår og det fungerer veldig bra. Vet flere sier det kan bli grusomt med barn i hus pga sofaen men jeg trenger ikke akkurat å mate ungen oppi sofaen heller da :)

fiiiiiiin sofa Stua di så så hjemmekoselig ut[:)]
Samme teppe som vi har tror jeg. Er det ikea?

ORIGINAL: Mary87

Den der var råfin. Hvor er den fra?

Din såffa også rusketullet[;)] Men er det hjørnesofa-varianten du har?

Din såffa også rusketullet[;)] Men er det hjørnesofa-varianten du har?

Jepp,har hjørnesofaen ja:)

Tullerusket: Sofaen din så ganske lik ut som min, til og med fargen[:D] Hva heter den, evt hvor er den kjøpt?

ORIGINAL: Lucmam

Tullerusket: Sofaen din så ganske lik ut som min, til og med fargen[:D] Hva heter den, evt hvor er den kjøpt?

Det er karlstad hjørnesofa fra Ikea. Fargen heter Isunda grå[:)]
Men de finnes i 2 & 3 seters også:)

ORIGINAL: Lucmam

Det er karlstad hjørnesofa fra Ikea. Fargen heter Isunda grå[:)]
Men de finnes i 2 & 3 seters også:)

Aha, nei da var det ikke den. Min er kjøpt via jobben. Men på bildet var den ganske lik[:D]

Back
Topp