Hvitt sofatrekk?

Picea

Elsker forumet
Begynt å ombestemme meg litt på sofafronten, er så jææææævlig frista til å kjøpe hjørnesofa i hvitt trekk fra ikea, siden det er så rimelig.

Er det noen her inne som har hvit sofa? Funker det i det hele tatt?
Jeg ser for meg skitne hjørner med en gang[&:]
Tenkte også at det går kanskje an å sy trekk til putene i karlstad-sofan?
Eventuelt kan man kjøpe nytt trekk senere...

Her ville det nok ikke fungert, knerten er ikke alltid like ren når han sitter her, har vi kaffeselskap f.eks ser ikke sofaen ut etterpå, men vi har heldigvis en med litt mer kamuflerende farge [8D]

Hadde d da jeg var ung og singel. Men måtte kjapt ta over stoff for den ble fort stygg.

Ville aldri valgt det nå. Gulp, sjokolade, saft, syltetøy, vin etc etc. Nå har vi svart skinn, så greit å bare kunne tørke bort. Men vil ha stoff sofa etterhvert.

Men går jo om sofaen er sånn belagt at væske bare er til å børste bort. Kan ikke tenke den sofaen er sånn om den er sååå billig [:)] Evn er den jo grei hvis du bare skal ha en sofa nå, og planlegger ny om noen år. Kan ha litt pledd i den, saueskinn etv.

Hadde aldri fungert her [8D] Verken med baby eller en større unge, sånn er ungene mine iallefall [&:]

Med tanke på at du snart har en baby som kommer til å gulpe hvor det enn måtte passe, å etter hvert vokse seg stor å aktiv så er det veldig upraktisk med hvitt. De drar med seg alt som finnes av skitt rundt,så du kommer til å bli frustrert.
Vi har den lysegrå karlstadsofaen nå,å til og med den er for lys. Kommer ikke til å se ut om en stund[X(]

hadde nok ikke fungert her heller, men det kan sikkert funke å sy trekk! vi har en hvit puff fra ikea som svigemor at lagd trekk til. det ser kjempebra ut og det er ingen som kan se at den egentlig ikke skal være sånn!! (må kanskje legge til at svigemor er skredder?! [:D])

Er nok ikke det lureste og velge, men du så stilig[:D][:D] Det går jo an og legge pledd og div i sofaen, da. Og impregner tekstilet, da er det enklere å få vekk skitten.

Ante meg....... sukk........... jeg har liksom ikke lyst på noen sofaer lengre :s

ORIGINAL: Picea

Ante meg....... sukk........... jeg har liksom ikke lyst på noen sofaer lengre :s

Vi er en haug med gledesdrepere vi[&o]

[8D]

ORIGINAL: Tullerusket

[8D]

Med svarte soffar!!!!!!

tutututu tu tutu tu tutu.. TU TU TU tutututuuuuuuuutuuuu TU! tu.. tututututututuuuuuu (dette er da den onde delen av star wars soundtracket)

Jeg har ikke og kommer heller ikke til å ha sort hudsalong. Nei, vi har mellomgrå tekstilsofa vi, og er kjempefornøyd med det[:D]
Du finner deg en fin sofa, og velg den du liker[:)]

[8D]

Med svarte soffar!!!!!!

tutututu tu tutu tu tutu.. TU TU TU tutututuuuuuuuutuuuu TU! tu.. tututututututuuuuuu (dette er da den onde delen av star wars soundtracket)

Grå da? [:D] Den du viste oss her om dagen:) Den er lys den også,men vises ikke såååå godt om man skal søle noe.
do re mi fa so la ti dååååååååå (litt mer munter film da)

Hei på deg :D Vi har selv beige/hvit sofa fra Living. Bare MÅTTE ha den da jeg skulle kjøpe ny. Ik tenkte jeg på hvor skitten den kom til å bli.
Har ingen barn ennå, men sofaen ser ikke ut. Klær som har farget av :( og en stoor rødvins flekk på ene sjeselongen (aner ik hvordan det skrives). Men heldigvis har Biotexen hjulpet meg veldig, da denne rødvins flekken nesten er vekke, men sees i dagslys som sjoldete.
Men kan jo ta ab trekkene og evt. sende på rens eller bruke en dampmaskin å vaske i ny og ne :D Så det gååår jo ann :D

Vi har to relativt dyre sofaer i stoff fra Skeidar. De er heldigvis mørk koksgrå! Trekkene er avtagbare, men da jeg prøvde å vaske et par av dem gikk sømmene (fordi det var lagt inn så minimalt med sømmånn). Dessuten er det noe slit å holde på å vaske store sofatrekk, så jeg ville i alle fall kjøpt noe som holder seg pent uten for mye vedlikehold. Liker du skinn, så kjøp det! (Våre sofaer er kjøpt før vi fikk barn, men jeg er veldig glad for at de er mørke!)

Jepp, gledesdreper jeg også [:D][:D]

jeg har lys bege sofa. og det har gått strålende.
men nå er det ikke lov å sitte med alt mulig i sofan her da. mat gris tar vi på kjøkkenet. ;)
men helt kvit hadde jeg nok ikek tatt.. bukser kan smitte over og så fort gjort a gitt. på hvit synes jo alt. på lys bege så er det fort en del som alikevel ikek synes. ;)
lykke til med valget :D

Har en lys sofa i kremfarget... Elsker den sofaen, når snuppa gulpet eller sølte noe i den sofaen har jeg aldri hatt noe problemer... ta en fuktig klut og jobb litt med flekken, evt sleng trekket inn i maskinen... like fin....[:)] Har hatt den i 9 år nå!

Men nå har vi kjøpt en ny salong i koksgrå(nesten sort) og HATER den[:@][:@][:@] ALT synes på det sorte trekket, får mest lyst til og grine når jeg tenker på den dumme sofaen[X(] Har ikke hatt den lenger enn 2 mnd...
Må støvsuge den minumin en gang om dagen[&o]

[8D]

Med svarte soffar!!!!!!

Grå da? [:D] Den du viste oss her om dagen:) Den er lys den også,men vises ikke såååå godt om man skal søle noe.
do re mi fa so la ti dååååååååå (litt mer munter film da)

Jooo, men jeg hadde sett en lenestol til den som ville sette spisen på møbelementet, men lenestolen prøvesatt jeg på ikea og FYYYYYYYYSJ så drittal å sitte i[&:] Menmen, den sofan var råheit i virkeligheten også.. det stoffet er så kult... så det blir nok den ja.... bare tull med hvitt :P

jeg kan jo skylde på ungene.. men sannheten er at jeg kan ikke ha på meg en genser i 2 sek før dener sølete..... og det er før jeg har spist noe.. jeg tuller ikke.... så hvit sofa, nonono

Vi har skinnsofa, skulle egentlig bytte den ut med en i stoff, men TAKK GUD vi ikke gjorde det!!! Har ikke tall på hvor mange ganger vi har tørket av sofaen, og den er like fin.

hadde ikke fungert hos meg. har svart skinnsofa og gla for det, for her blir den jevnlig vasket. blir mye søling med biola, sjokolade, yoghurt, blyantstreker som blir brukt rundt forbi etc :-D 

Back
Topp