Hvitevarene til IKEA??

**Moonlight**

Forumet er livet
noen med erfaring fra de?Eller lønner det seg å kjøpe utenom?
Passer andre merker inn i de innbygingsskapene?
Skal ha induksjons topp fra et annet sted da,så blir oppvask,micro og stekeovn som gjenstår...

Er dessverre ikke så fornøyd med elektro produktene fra IKEA.. Eneste er mikrobølgeovnen - den er grei.. Har hatt et kjøl/fryseskap som var masse problemer med, stekeovnen steker skjevt og oppvaskmaskinen vasker forsåvidt grei nok, men umulig å stable i!!!

Vi er kjempe fornøyd,har fryseskap og kjøleskap,oppvaskemaskin,mikro[:D]

jeg har ikke hatt dårlig erfaring med hvitevarene [:D] Syns de er kjempe´bra!
Hvitevarene på ikea føres av Electrolux og whirlpool, så de er ikke dårligere enn andre merker..? Å det er 5 års garanti [:)]

ORIGINAL: Nikita86

jeg har ikke hatt dårlig erfaring med hvitevarene [:D] Syns de er kjempe´bra!
Hvitevarene på ikea føres av Electrolux og whirlpool, så de er ikke dårligere enn andre merker..? Å det er 5 års garanti [:)]

hvordan ser jeg om det er whirlpoorl eller elextolux da?
hørt at whirlpoorl ikke er noe særlig

Vi kjøpte alt utenom, utenom espressomaskina. Den er vi veldig fornøyd med.
Alt vi har kjøpt passer i kjøkkenet. Nettopp pusset opp kjøkkenet. Fikk med list som skal dekke eventuelle hull i høyskskapet med stekovn og kaffemaskina.

Vi er utrolig misfornøyd. Alt sammen er gått i stykker, og det er bare 5 år siden vi kjøpte dem. Hadde oppvaskmaskin som aldri egentlig vasket rent, kjøleskap som slutta å fungere etter 3 år og kokeplate og stekeovn som vi forsåvidt bruker fremdeles, men som aldri har virket helt optimalt. Burde selvfølgelig klagd, men noen ganger er det enklere å kjøpe nytt en annen plass...

Takk for svar alle sammen.
Da går vi nok for hvitevarer et annet sted:)
Noen som har tips/link til oppvaskmaskin,micro,stekeov og induksjonsplate?Helst ikke av det dyreste da[;)]
Men det er standard mål så det passer om vi kjøper utenom?

ORIGINAL: HeDa

Takk for svar alle sammen.
Da går vi nok for hvitevarer et annet sted:)
Noen som har tips/link til oppvaskmaskin,micro,stekeov og induksjonsplate?Helst ikke av det dyreste da[;)]
Men det er standard mål så det passer om vi kjøper utenom?

Jepps, det er det!

Vi fikk laget en pakke hos elprice vi. Innebygget oppvaskmaskin, ventilator, stekeovn og induksjonsplate... Fikk ganske bra pris! Så vil anbefale å få butikker til å sette opp "pakker" til deg (du kan selv ønske hvilke varer du vil ha!) [:)]

Vi ble også frarådet å kjøpe sånn som blandebatt på ikea av rørleggeren (og nei, det var ikke fordi han skulle selge mer... slekt, så han bare hjalp oss montere- men ikeablandebatterier var visst noe herk å jobbe med).

Her er det enkelte rørleggere som nekter å montere blandebatterier fra IKEA...

Har bare erfaring med stekeovn og steketopp, og er ikke fornøyd. 

kjempe fornøyd med stekeoven og oppvaskemaskinen jeg [;)]

Vi er veldig fornøyd med stekeovn og platetopp fra ikea.[:)] 

Back
Topp