Hvite vintersko er

Hot eller not ?

Jeg har litt lyst til å kjøpe hvite vintersko, men er så usikker.. har ikke råd til å kjøpe både svarte og hvite..

så da lurer jeg på hva dere synes..

tenker på disse skoa:

Not

Kommer veldig an på hvordan sko det er. Men det finnes jo noen som er fine, eller "hot", så da stemte jeg det.

Syns de er dritfine de der jeg[:)]

Men jeg tror jeg hadde gått for svarte, holder seg fine lenger, og passer litt bedre til alt[:)]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Men jeg tror jeg hadde gått for svarte, holder seg fine lenger, og passer litt bedre til alt[:)]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

det synes jeg også ! Men skal prøve både svarte og hvite etterpå. Lettere å velge da. men det er røde lisser på de svarte skoa så da kjøper jeg svarte lisser isåfall ![:D]

Not..

HOT.. Jeg har de i hvit og jenten min i svart.. [:D]

De der er fine!! Hot!
Har selv hvite vintersko. Og sambo er også på tur å kjøpe hvite. Synes det er kjempefint med hvite vintersko!

Synes ikke at akkurat de der er hot, men mange hvite vintersko er hot.. Men ikke hvit-hvit. Må være en offwhite/på grensa til beige farge.. Eksempler på hva jeg synes er hot av hvite vintersko:

Jeg synes det spørs hvor du bor i landet, i forhold til været.
I regn og slaps er det ikke så veldig stilig, men hvor man har snø liggende i månedsvis så holder de seg fine.

Back
Topp