hvite prikker på tunga!! *oppdatert*

shiby

Forumet er livet
var hos legen idag med markus, etter at vi oppdaget at han hadde fått masse hvite prikker på tunga igår.
og det var som mange av dere trodde; trøste (munnsopp)
så nå har vi fått medisiner som skal fjærne soppen innen noen dager [:)]
 
 
 
 
 
merket idag at markus hadde mange hvite, små prikker på tunga!

trodde først at det bare var melk, ettersom han alltid er kritt hvit på tonga etter han har drukket melk..

men dette var prikker som ikke går vekk [&:]

virker ikke som di er ubehagelige for han. han har vertfall ikke oppført seg annereldes..

noen som vet hva dette er??? [&:][&:]
 
 
 
d er ikke trøske????
 
ORIGINAL: lenaoganders

d er ikke trøske????

 
hmm, å hva er det?? [&:]
kan ingenting jeg [:(]
 
http://www.babyverden.no/templates/Article____4052.aspx her stå d litt om trøske...du kan jo se[:)]men det var bare et forslag[:)]
 
ORIGINAL: MammantilJGogA

det er helt sikkert trøske,det kommer bort av seg selv

 
men må jeg ikke kontakte lege?
 
er ikke dette veldig smittsomt??
 
Min datter har også  hvite prikker på tunga. Vi var hos barnelegen på 6 ukers kontroll i går og han undersøkte munnen hennes og tok prøver men sa ikke noe om behandling, så hvis det ikke plager barnet er det nok ingenting å bekymre seg for. 
 
trøske tror eg kan smitte over t puppen din å då blir dere jo aldri kvitt d...tror eg...ville ringt hs i morgen å sjekket viss jeg var deg..[;)]
 
jepp! tenkte jeg sko gjøre det!
takk for svar jenter [:)]
 
Husk å behandle deg selv også!! Kjempeviktig. Jeg ble smitta av Mia uten at jeg visste det. For 4 uker siden sprakk vortene mine og jeg forsto ikke hvorfor. En uke etter, etter mye smertefull amming, fikk jeg brystbetennelse. I går ble jeg operert for å få bort pusset, siden det hadde kapsla seg inn[:(]
 
Back
Topp