Hvite prikker og tenner...

Persilla

Gift med forumet
Lillemann hyla litt her istad, og da så jeg plutselig en hvit prikk på gommen hans...men ved der hjørnetanna antagelivis kommer....[8|]

Er det noen sammenheng mellom hvite prikker og hvor tenna kom hos dere, der barna har fått tenner???
Får hjørnetennene først ja...blir vel seende ut som en liten vampyr da eller???[8|][&:][8D]

ungene til søstern fikk hjørne tennene først begge to.. så ut som vampyrer ;)

ORIGINAL: mella26

ungene til søstern fikk hjørne tennene først begge to.. så ut som vampyrer ;)

haha...da vet jeg hva vi har i vente da kanskje...hehe...[8D]

ORIGINAL: Jannda

morsomt[:D] her trodde vi at mini kom til å få oppe først, men den stoppet plutselig helt opp og nå har han fått en nede og en ny på vei.....

Hehe...det også ser vel litt snodig ut tror jeg [8D]

Så en hvit prikk oppe på Emilie i går kveld. Blir spennende å se om det tyter ut en tann de nærmeste dagene[:D]

Leste nettopp om hvite prikker i gommene i spedbarnshåndboka. Husker ikke nøyaktig hva det stod, men tror det var en fettansamling eller noe som ofte oppstår i forbindelse med at tennene kommer....

ORIGINAL: Rosaka

Leste nettopp om hvite prikker i gommene i spedbarnshåndboka. Husker ikke nøyaktig hva det stod, men tror det var en fettansamling eller noe som ofte oppstår i forbindelse med at tennene kommer....

akkurat....prøvde å se etter idag også, og da syns jeg ikke jeg så prikken....[8|]...men håper nesten at det er tann på vei...så er det hvertfall en grunn til at han er våken flere ganger på natten...

Back
Topp