Hvit vogn?

Flora

Forelsket i forumet
Jeg har googlet og tenkt og kikket på mondial duo white leatherette. Er det noen som har erfaring med denne, spesielt med tanke på fargen og at den kan bli skitten?

Lurer også på erfaringer med sportsunderstellet.

Jeg skal ikke ha noe hvitt i det heletatt. Er ganske klønete, så jeg har sluttet med hvitt. Har ingen hvite duker, engang. Skal kjøpe ei sort vogn. Eller sort med grått mønster. Men en ting skal være sakt: Emmaljunga Mondial duo er en av de beste vognene jeg har vært borti. Jobbet i barnehage der jeg trillet på vogner hver dag. Elsket mondialen. God stor bag. Alle Emmaljungas understell er gode og stødige. Det virker som de tåler noen støyter.

Alternativet er mondial duo lux i sort med litt hvitt rundt. Da blir det nok mondial iallefall :)

Alternativet er mondial duo lux i sort med litt hvitt rundt. Da blir det nok mondial iallefall :)

Jeg hadde gått for den istedet :-) Ser fort "skittent og godt brukt ut" med helhvit. Ikke at jeg har en selv, men bare ser for meg den fort blir seende slik ut

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har kjøpt Mondial duo white leatherette, fineste vognen jeg har sett :love7
Hørt flere som sier den er enkel å gjøre ren, så jeg satser på at det skal gå fint :)

Lurt med lys farge mtp sola som varmer opp lufta inni kallesjen. Men har sett at det hvite skinnet på mange vogner blir stygge...

en bekjent av meg hadde hvit, og de slet med at den ble fort skitten.. spes når de tok den inn og ut av bilen, så ble det merker på vogna så fort bilen var litt skitten.. men ikke sikkert alle opplever dette som et problem!? er jo veldig fint med hvit da! Og ikke minst fint med lys farge i fb varme :)

Har hørt at hvit vogn fort kan bli gulaktig? Og fort skitten..

En liten gutt ventes, 12.02.13 :)

en venninnde hadde hvit emmaljunga city cross bagvogn (noe som minnet om skinn?)
hun sa at det vogna ble mest skitten av var hun selv som dultet borti med sminke osv. MEN hun var lei av den når hun byttet til sportsdelen (som er svart stoff) og veldig glad for at hun ikke hadde hvit lenger da!)

Hadde jeg ogdå lyst på sist,men etter å ha sett altfor msnge vogner med de sorte "ripene" i,ble det en mer praktisk sort simo:-)

eg har den Mondial duo vognen i white leatherette :D

Vi hadde mondial i cream til storesøster (altså ikke kritthvit), aldri hatt problem med den fargen i alle fall, ser ny ut etter tre års bruk (både bag og sportsdel i samme farge). Synes materialet er veldig lett å vaske, og vi har bare trengt å tørke av med våt klut en gang i blant. Ingen skjolder eller misfarginger. Dette er som sagt cream da, ikke white, så kan være white er vanskeligere.

Bestilt vogn i dag, ble til slutt mondial duo luxe i svart og hvit :) Fikk bedre magefølelse av den :)

Back
Topp