Hvit utflod

September16

Glad i forumet
er det normalt å få hvitutflod når man er gravid?

For meg er det helt normalt iallfall. Fant dette på nhi.no

"Den normale forandringen i utflod under graviditeten skyldes at skjeden mottar høyere blodforsyning under graviditeten. Dette gir økt aktivitet i slimhinnen og økende slimproduksjon. Dessuten vokser cellene i slimhinnen og avstøtes i høyere grad. Økt avstøtning og økt væske gir sammen både større mengde og endret konsistens på utfloden."

For meg er det helt normalt iallfall. Fant dette på nhi.no

"Den normale forandringen i utflod under graviditeten skyldes at skjeden mottar høyere blodforsyning under graviditeten. Dette gir økt aktivitet i slimhinnen og økende slimproduksjon. Dessuten vokser cellene i slimhinnen og avstøtes i høyere grad. Økt avstøtning og økt væske gir sammen både større mengde og endret konsistens på utfloden."
Okey hehe men da vet jeg det :-) vi er like langt vi to :-) Når har du tenkt å dra å ta ultralyd?

Jeg har også dette. Litt ekkelt for jeg kjenner det rinner og får panikk for at jeg blør :p
Skikkelig tykk og hvit utflod også.. Så da vet dere det. Hahaha

Hehe helt normAlt ja ;) godt flere har det slik

Okey hehe men da vet jeg det :) vi er like langt vi to :) Når har du tenkt å dra å ta ultralyd?

Jeg var på ul i går. Det var litt unødvendig å gå så tidlig da hun bare så fostersekken. Skal inn igjen om to uker.

Jeg var på ul i går. Det var litt unødvendig å gå så tidlig da hun bare så fostersekken. Skal inn igjen om to uker.
fikk du ikke se hjerte? nei det er vel i neste uke det?

fikk du ikke se hjerte? nei det er vel i neste uke det?

Det var ikke mulig å se fosteret en gang, bare fostersekken. Jeg var egentlig forberedt på at det ville bli slik. Gynekologen var optimistisk på at alt var i orden siden jeg hadde fin stigning på hCG.

Jeg har også det, har aldri hat utflod før nesten...

Jeg har ikke utflod omtrent... Bare bittelitt som tørker ut i trusa. Sist jeg gikk gravid hadde jeg mer. Håper nesten det kommer etter hvert! :p

Sist svangerskap hadde jeg ingenting. Men denne gangen har jeg ganske mye. Så er vel litt forskjellig :)

Back
Topp