Hvit støy maskin

Jeg har fått gjennom nav. Bruker det mot tinnitus. Er ikke bare hvit støy, men alle mulige lyder og radio.
 
Ikke det du spør om, men vi brukte en FM-radio bare :) fungerte veldig bra. Mange DAB-radioer har mulighet for FM også så om du har en liggende så sparer du de pengene:)
 
Prøvd å søke litt på nett, men kan ikke finne noen fysiske butikker det er mulig å finne det i. Vil ikke bruke telefonen fordi jeg ikke liker å ha den i laderen på natten. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en?

Usikker om dette kan fåes i fysisk butikk men :eek:
Vi hadde først sauen Ewan. Men den ga ikke helt lyden vi var ute etter, og den skrur seg av etter 20 min. (kan skru seg på ved lyd igjen).
Den vi har nå er Myhummy. Det er en bamse som har et lydhjerte inni. Nå er bamsen litt for stor så vi har flyttet lydhjertet i en egen hjerteformet bamse som vi har på siden av sengen.
Det var såå digg å slippe å bruke mobilen! Mini er 8 mnd nå og vi bruker den enda. Han fikk den til jul :) den har også ulik type hvit støy du kan velge mellom. Spiller 60min før den sakte skrur seg av. Skrur seg på igjen ved lyd om ønskelig. Deilig :)
 
Usikker om dette kan fåes i fysisk butikk men :eek:
Vi hadde først sauen Ewan. Men den ga ikke helt lyden vi var ute etter, og den skrur seg av etter 20 min. (kan skru seg på ved lyd igjen).
Den vi har nå er Myhummy. Det er en bamse som har et lydhjerte inni. Nå er bamsen litt for stor så vi har flyttet lydhjertet i en egen hjerteformet bamse som vi har på siden av sengen.
Det var såå digg å slippe å bruke mobilen! Mini er 8 mnd nå og vi bruker den enda. Han fikk den til jul :) den har også ulik type hvit støy du kan velge mellom. Spiller 60min før den sakte skrur seg av. Skrur seg på igjen ved lyd om ønskelig. Deilig :)
Hehe, den er til meg. Ikke babyen! Så trenger noe som kan stå på hele natten.
 
Back
Topp