Hvit prikk!!!!

Grete71

Forumet er livet
I går så jeg en hvit tannebiss-prikk i munnen på Vetle!!!!! Måååååå jo være tannebissen!!! Tror ikke den er heeelt gjennom enda. Reagerte da han fikk smake litt på eplet mitt, og det kom "skrapelyd" da han bet... [:D][:D]

Juhuuuu så gøy!!!! [:D]

Åhh.. så artig.. Håpe den kommer helt frem uten at du skal ha veldig vondt da [;)]

stas!!!![:)] Gratulerer lille venn!

Han har egentlig vært veldig blid de siste dagene! [:D] men FØR det, var han noe sutrete.. Jeg synes det er stas, jeg!!! [:)][:)] lille gutten min får tenner.... [:D]

Gratulerer med din første lille hvite prikk på gommene Vetlemann![:D]

Takk takk!!!! [:D] hadde ikke trodd det skulle være såååååå gøy og rørende! [:)][8D]

Så kjekt!![:D]
Synes virkelig de begynner å bli store når de får tenner!![:)]

Ohooooy...så spennende!!! [:D]

Gratulere me din første tann [:D]

Håper det er det Stine Louise og holder på å få.

Gratulerer så mye med første tannen!!!!
Er det bare Eivind som ikke har fått sin første tann ennå? [8|]

ORIGINAL: snusken

Neida - John Ruben har ikke noe hvite prikker eller noe som minner om tenner han heller[;)]
klør litt i munnen og sikler litt - men ikke noe tegn til noe tenner, nei[8|]

Grattis med 1 tann[:D] 

Nora fikk sin første når hun var 5 1/2 mnd...så nå har hun fire..to nede og to oppe[:D] Så søtt[:)]

Julian har ikke fått noen enda han heller!![:D]

Men er bare bra sier mormor, de senere de får dem til sterkere tenner får de, sier hun!!![:D]

Håper det stemmer!!![:)]

ORIGINAL: buster

Julian har ikke fått noen enda han heller!![:D]

Men er bare bra sier mormor, de senere de får dem til sterkere tenner får de, sier hun!!![:D]

Håper det stemmer!!![:)]

ja, de slipper iallefall å slite dem ut så snart[;)]

Den hvite prikken har blitt skarp, skarp tann... [:D] og det er 2 hvite streker oppe, så nå kommer de vel også! [:D]

ORIGINAL: Grete71

Den hvite prikken har blitt skarp, skarp tann... [:D] og det er 2 hvite streker oppe, så nå kommer de vel også! [:D]

wow - ja, han blir herligere og herligere for hver tann den lille engelen din[:D][:D][:D]

Huff tenk på alle de bildene jeg nå kommer til å ta, når tennene viser!!!!!!! [:)][8D]

ORIGINAL: Grete71

Huff tenk på alle de bildene jeg nå kommer til å ta, når tennene viser!!!!!!! [:)][8D]

Gleder meg til å se[:D]

Godt å høre at det ikke bare er Eivind som er tannløs [:D]
Vi får satse på at bestemoren din har rett buster [:D]

Back
Topp