Hvit på tungen?

*Precious*

Elsker forumet
Lillesøster har hatt et slags hvitt belegg på tungen , hun har hatt det siden vi var på sykehuset mener jeg!! Virker ikke plaget av det og jeg har bare tenkt at det er av melken!!

Men så tenkte jeg jo på sopp i helga, men jeg har ikke vært eller er ikke sår på puppa og har ingen problemer med amming!!

Er det flere som har små med hvite tunger, uten at det er sopp??

Lillegutt har også hvitt belegg på tunga. Har ikke merket noe til sopp på puppene men de små kan vel kanskje få det likevel?
Storesøster hadde også hvitt belegg på tunga og da sa legen på helsestasjonen at det var trøske,og at å gni tungen med farris skulle hjelpe[:)] Kan jo være verdt å prøve det[;)]

snuppa har et hvit belegg på tunga som ikke er sopp. er nok melken som gjør det.

samma her.. men syns det forsvinne litt når det e lenge mellom måltidene.
va åg redd for sopp men ammingen går fint[:)]

Lotte har også hvitt belegg, men jeg tror ikke det er sopp fordi ammingen går helt fint [:)]
Har tenkt at det er melken, og så gulper hun en del, at det er det også som gjør det...

Storesøstra her hadde det i noen dager, men det gikk over av seg selv.. var trøske...jeg fikk det ikke på puppene..

ORIGINAL: gundur

snuppa har et hvit belegg på tunga som ikke er sopp. er nok melken som gjør det.

Samme her..

Da venter vi og ser an situasjonen..Virker ikke som hun er plaget av det!! Og som sagt; hun har hatt det siden de første dagene!!

Back
Topp