hvit hundebamse !HJELP!

Bruker123kar

Forumet er livet
Vesla har to yndlinger. en hvit bamsehund vi kjøpte i en kiosk i kongeparken, og en brun hund kjøpt på osh-kosh i usa. (ja ser nå at det var dumt å kjøpe yndlingskosedyr på et slikt sted, men jeg kunne ikke vite at hun  kom til å forelske seg i akkurat disse to[8D])

er det noen som har en av disse å selge meg?? noen av dere som jobber i kongeparken som vet hvor jeg kan ta kontakt??
legger ved bilde av "trofast"

tusen takk for dyttehjelp, og ikke minst hjertelig tusen takk til "venter på nr 2!" som gir sin trofast til vår kjære veslemøy[:)][:)][:)][:)]

Du kan jo sende en e-post til info@kongeparken.no og spørre

ja men kjøpte den i 2007, når eg var gravid, så har litt lite håp om å at de har den samme ennå. men skal sende mail eg. ingen som har en slik de vil selge meg?? BETALER GODT!!!!

kom igjen da jenter! alle pleier å få hjelp på disse kosedyrtrådene[:(][:(][:(][:(]

dytter for deg jeg, har desverre ikke bamsen vi..

ORIGINAL: 1 stor og 1 liten

er det i den butikken der de lager bamser du har kjøpt den?
den samme butikken har de jo på kvadrat.

prøvde å kontakte de i dag, men de åpner ikke før 25april.. ingen som har vært i usa på osh-kosh heller, og kjøpt en brun hund?
de må rimelig ofte i maskinen, for hu holder på med tenner, og biter/sikler på de hele tiden. kryper rundt med en i hver hånd.. nam nam vaskefiller[:'(][8D]

ORIGINAL: moranna

er det i den butikken der de lager bamser du har kjøpt den?
den samme butikken har de jo på kvadrat.

nei var i en kiosk der oppe ved gravemaskinene og bobbanen(sånn ca)
ingen som jobber der?[&:]

ORIGINAL: 1 stor og 1 liten

ORIGINAL: novembersnuppe

ORIGINAL: lykkeligmamman

prøvde å kontakte de i dag, men de åpner ikke før 25april.. ingen som har vært i usa på osh-kosh heller, og kjøpt en brun hund?
de må rimelig ofte i maskinen, for hu holder på med tenner, og biter/sikler på de hele tiden. kryper rundt med en i hver hånd.. nam nam vaskefiller[:'(][8D]

Har du sjekka ebay?

hu har sef kost ihjel den lille lappen som hang på:(
men kan jo kanskje få tak i bamsen fra usa der:D??

eg har den kjøpte den sommeren 2007.. har lagt den vekk i en pose på kotte for den blir ikke brukt. kjøpte den i kongeparken.

tendes moments står det på den lappen bamsen har på øre..

ååå er den lik den på bildet????????
kan eg kjøpa den av deg????????

har sendt deg pm.

Back
Topp