Hvit eller lilla advent?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
På søndag er det første søndag i advent.

Har fått inntrykk av at tidligere pyntet alle med lilla, men nå har flere og flere gått over til hvit.
Vi holder fremdeles på lilla, hva gjør dere?

Lilla

Må få kjøpt lilla lys,har ikke funnet noen jeg ville ha (kubbelys, som ikke er for tykke. Og LILLA, ikke røde eller hvite!)
Glemt det litt ut, men vi skal jo tenne dem på søndag!

Nille hadde forresten da. I tre pakkning så jeg gikk videre. Og har glemt ut siden.

Vi pynter egentlig ikke særlig til advent, hopper gjerne rett til rødt :p men fire lilla lys må opp og tennes i løpet av desember :happy:

Pynter ikke til advent, her er det full jul med en gang. Lysene i adventsstaken er hvite i år.

hvitt? hvorfor hvitt? lilla er jo adventsfargen

Jeg pynter ikke til advent, jeg pynter til jul. Har som regel hvite lys i adventstaken:)

hvitt? hvorfor hvitt? lilla er jo adventsfargen

Tror hvitt brukes av den del som pynter til JUL allerede og da kræsjer rødt og lilla så rødt og hvitt går bedre ?

Jeg kjenner jo på den selv, jeg vil ha lilla lys og servietter. Men vi legger på en julevoksduk som går i rødt og gull. Det krærsjer jo egentlig. Det bare er for meg likevel feil med hvite lys.

Jeg bruker hvitt. Mest fordi jeg er kresen på lillafargen, synes det er vanskelig å finne lilla lys i en fin lilla farge. :)

Jeg er ganmeldags. Lilla i advent og man skal ikke pynte til jul før rett før jul. 20-23. desember er innafor å pynte synes jeg. Helst vil jeg ikke pynte juletreet før 23. desember på kvelden, men mannen min vil pynte det før og jeg har ikke såå sterke meninger om det :)

Rødt. Pynter svært lite bare til advent.

Pynter man til advent også altså? Så lite med på dette med jula gitt.... Pynter vel hvitt og rødt jeg til jul :p

Back
Topp