Hvisker!!

ivfmamma

Elsker forumet
Maiblomstene 2016
Lille hvisker masse! Det er så morsomt å se og høre på! Andre som har hviskere?

Nei, vi er heller på utestemme-nivå :P
Haha her også..! Storesøster var lik og er fortsatt på utestemme-nivå.. kan vel kanskje være pga mora...#snakkervelikkehøytjeg :p

Nei, vi er heller på utestemme-nivå :P

Samme her!

Første jeg tenkte da jeg så overskriften på denne tråden også. "Absolutt ikke hvisking nei." :p Jeg vurderer heller hørselsvern, særlig når han setter i gang med "skravlingen" mens han er på armen. :rolleyes: Han har jo ikke storesøsken en gang, så jeg skjønner ikke helt hvorfor han tenker at det trengs så høy lyd for å snakke her i huset. :D

Joda hun vet nå hvordan man kan rope. Spesielt når mamma er treig om morgningen med grøten! Det er ikke grining. Det er høylytt roping og masing! Hehe

Her er det snakke så HØYT jeg bare kan mens jeg drar mamma helt inntil meg ved å dra henne i håret, ører eller smykker. ☺️

Her er det en som skal ha øyekontakt når han snakker ja. ❤️

Går det an å legge til video? Har tatt opp hviskingen, den er så skjønn Hehe ❤️

Du kan legge ut video via andre medier, sånn ser det ut om du er på Babyverden på PC/nettleser og vil legge inn video i innlegg: :)
1477499455835.jpg

Går det an å legge til video? Har tatt opp hviskingen, den er så skjønn Hehe ❤️

Ja, og om du legger inn da så blir det sånn her (tilfeldig video fra YouTube):

Har aldri lagt ut noe på YouTube , Hehe.

Ikke jeg heller. :p Men ser ut som du må legge ut på YouTube, Dailymotion, Vimeo, Liveleak, Metacafe eller Facebook for å få delt video her ja.

OK, får se hva jeg gidder å investere tid på☺️ har Facebook, men brukes kun for nære og kjære

Ser den! :) Du får se ja, morsomt å få se en hviskebaby eventuelt, min snakker vanligvis høyt som sagt. :p

Hvordan får jeg lagt inn videoen slik du gjorde?

Du må enten gjøre det i nettleser eller på PC, da er det et symbol som betyr "legge inn media" i innlegget man skriver. Trykk på det og da får du opp den sorte boksen jeg viste deg tidligere hvor du kan legge inn link.

Eller om du er på app så kan du skrive denne koden: [ MEDIA=youtube ] tallbokstavkoden-fra-youtube [ / MEDIA ]

Alle mellomrommene i koden må du ta bort, men om jeg skriver uten mellomrom så blir det tolket som media-fil. :)

"tallbokstavkoden-fra-youtube" er den siste delen av nettadressen, f.eks. L49VXZwfup8 i min eksempel-video. (Om du quoter min video-melding i app så ser du koden.)

Back
Topp