Hvisker «hallo»

Ikke sant! Da jeg startet studiet, sendte jeg ut 17 åpne søknader om å bli ringevikar her i nærheten :joyful: så har jeg kunnet jobbe så mye jeg ville! (Fordi jeg har en annen utdannelse fra før av har jeg ikke støtte fra lånekassa... så var avhengig av å jobbe mye). Nå håper jeg at jeg får jobbet meg opp til foreldrepenger :wideyed::nailbiting:

Den skjønner jeg veldig godt. Men nå for tiden burde vell det å gå i utdanning mens man jobber være ett pluss ville jeg tro. Da du er ferdig så har jo arbeidsstedet en nyutdannet ansatt . Tenker da så klart på hvis det er relevant utdanning man tar i forhold til hvor man jobber da :p

Den skjønner jeg veldig godt. Men nå for tiden burde vell det å gå i utdanning mens man jobber være ett pluss ville jeg tro. Da du er ferdig så har jo arbeidsstedet en nyutdannet ansatt . Tenker da så klart på hvis det er relevant utdanning man tar i forhold til hvor man jobber da :p
Det er veldig smart å jobbe med det man utdanner seg til. Jeg har vært innom endel barnehager i både jobb og praksis som nå kjenner meg. Tenker det blir lettere å få jobb når styreren vet hvem jeg er. Det er ikke så mye ledig her for tiden, men det bare mååå dukke opp noe jeg kan få!
Ellers går jeg der med 2 utdannelser og ingen jobb :laughing021

Det er veldig smart å jobbe med det man utdanner seg til. Jeg har vært innom endel barnehager i både jobb og praksis som nå kjenner meg. Tenker det blir lettere å få jobb når styreren vet hvem jeg er. Det er ikke så mye ledig her for tiden, men det bare mååå dukke opp noe jeg kan få!
Ellers går jeg der med 2 utdannelser og ingen jobb :laughing021

Får satse på det. Var det siste året ditt du skal fullføre innen neste år? Eller blandet jeg nå :p

Hvor er du i løypa nå da? I morgen er jeg 14dpo og det blir ny test, bare så jeg er helt sikker på at den sitter enda :wacky::joyful: er veldig greit å få det bekreftet før en ny dag i barnehagen!

Hvor er du i løypa nå da? I morgen er jeg 14dpo og det blir ny test, bare så jeg er helt sikker på at den sitter enda :wacky::joyful: er veldig greit å få det bekreftet før en ny dag i barnehagen!

Vet ikke om jeg skrev det, men har ikke fått igjen syklusen etter jeg fikk lille nå i juli :woot: så vet jo ikke i det hele tatt hvor mange dpo eller noe

Vet ikke om jeg skrev det, men har ikke fått igjen syklusen etter jeg fikk lille nå i juli :woot: så vet jo ikke i det hele tatt hvor mange dpo eller noe
Åååja, sånn ja :woot: det er vel litt VEL spennende da :joyful:
Når skal du teste da? Eller har du begynt? Jeg tok min tredje positive nå i dag :) syns det er så crazy fortsatt! Også syns jeg det er rart å dra på jobb, og ingen vet noe! Jeg tør ikke si noe i tilfelle de ikke vil gi meg mer jobb :pompus:o_O

Åååja, sånn ja :woot: det er vel litt VEL spennende da :joyful:
Når skal du teste da? Eller har du begynt? Jeg tok min tredje positive nå i dag :) syns det er så crazy fortsatt! Også syns jeg det er rart å dra på jobb, og ingen vet noe! Jeg tør ikke si noe i tilfelle de ikke vil gi meg mer jobb :pompus:o_O

har lagt ved noen tester her :) samt som jeg venter på en blodprøve for å se om det er noe verdier der eller ikke. Er den positiv blir jeg nokså overrasket :p ja, merkelig den første stunden der bare man selv vet om at det er ett bitte lite menneske inni seg.

har lagt ved noen tester her :) samt som jeg venter på en blodprøve for å se om det er noe verdier der eller ikke. Er den positiv blir jeg nokså overrasket :p ja, merkelig den første stunden der bare man selv vet om at det er ett bitte lite menneske inni seg.
Oi, så spennende! Får sjekke bildene seinere :)

ser selv det er noe antydning til noe strek, vet bare ikke om det er skygge eller baby strek :wideyed: så har igjen en test igjen som er tidlig test. Så får prøve å teste den enten i morgen eller over i morgen :)
Ja gjør det. Når får du svar på blodprøve da?

Såååå spennende da! :woot::woot:

Legen tok samt to strimmel test, men henne mente som tok den at denne var negativ. Dog fordi det var ikke to sterke streker :wideyed: og jeg forklarte med at jeg hadde sett en svak strek nummer to, men dette kunne ikke henne se da. Så er spent på hva den blodprøven sier ja :woot:

Last edited:
Legen tok samt to strimmel test, men henne mente som tok den at denne var negativ. Dog fordi det var ikke to sterke streker :wideyed: og jeg forklarte med at jeg hadde sett en svak strek nummer to, men dette kunne ikke henne se da. Så er spent på hva den blodprøven sier ja :woot:

Sniker, hvordan går det med deg?

Sniker, hvordan går det med deg?

fikk svar og kunne dessverre ikke finne noe snev av hcg i blodprøven. Føler meg rar i kroppen som om at faktisk håpet at jeg skulle være gravid. Vill ikke ha to tette, men ja. Kjenner faktisk på kroppen at jeg faktisk ønsket en spire :(

så da var det vell å kalle det en kjemisk graviditet?? Klarer ikke å snakke med samboeren om dette da kroppen trenger litt pust først. Vet ikke hvordan jeg skal snakke med han heller om dette da han sø klart ikke skjønner dette da det ikke er han som bærer disse tankene og opplevelsene :(:( føler meg tom for å si det sånn

Vet det ikke er noen trøst, men du er ikke alene: hadde det sånn forrige mnd. Positive tester, og ikke mensen. Men strekene ble svakere og jeg fikk mensen 4 dager på overtid. Helt tydelig en kjemisk. Ble gravid denne mnd:D

Fortalte det ikke til samboer, for jeg ville være helt sikker på positivt resultat først, ellers hadde han blitt så skuffet og demotivert! Burde sikkert gjort det, hadde nok vært mye støtte i det! Særlig når man virkelig trodde man var gravid! Store klemmer til deg!

Back
Topp