*hviske* positiv??

Sadi

Flørter med forumet
Heisann... nå har jeg vært ruger på ett fryseegg i snart to uker imorgen... har hatt to frysforsøk tidligere hvor d har endt negativt.. testa nå på fredag rd 12 da var dn blendahvit.. rd 13 var den svak svak positiv... og i dag rd 14 var dn fortsatt svak men litt tydligere positiv... tør ikke helt tro d enda... dommens dag r imorgen... skal ta blodprøve og så ringe inn senere og høre... r bare kjempenervøs nå... vet at veien videre kan bli ekstra lang og vanskelig.. da jg ikke bare sliter med å bli gravid mn oxo holde på de små skattene mine...neste gng skal jg få bånd på livmorhalsen.. og d kn føre til infeksjon... mn nå tar vi en dag av gangen... håper bare dette er det første steget i riktig retning.. *krysser alt* lykke til til dere rugere og prøvere også... :)

Oi, så utrolig spennende! Krysser alt jeg har for at morgendagens blodprøve bekrefter at noe stort er på gang og at veien videre går uten de store hindre! :)

Ønsker deg mase lykke til! Måtte det gå dere vei denne gangen!

Tusen hjertelig takk.... håper vi blir mange her inne med mirakel-babyer tilslutt....

Nei huff... hvorfor så vanskelig? I dag var streken svakere igjen.... nei nå r d slutt på testinga for denne gng... blodprøven har vel egentlig ik noe gladnyhet å fortelle kn jg tippe.... hufff.... kunne ikke streken bare hoppa frem litt enda tydeligere i dag? Blir jo bare kaotisk dette....

Masse lykke til, håper blodprøven gir deg et skikkelig positivt svar og at alt går kjempe bra fremover :)

lykke til.

Ikke ta flere tester hjemme! Det kan gjøre en både forvirret og engstelig. Selv om hcg stiger trenger ikke nødvendigvis hjemmetesten vise det like godt. Litt avhengig av hvilken test du bruker vet jeg det varierer veldig hvor klare testene blir. Håper virkelig alt er som det skal og at blodprøvesvaret bare bekrefter dette!

Da var den positiv!!!! D var i allefall d hu på sykehuset sa!! Håper bare d går bra hele veien.... orker ik mye motgang nå... jippi i dag i allefall! Håper d blir flere positive tester...

Og ja Knerten07: testene gjør en bare gal... men så går man i fella hver gang... hehe.. mn nå r d slutt på testing for mg... masse lykke til til andre her inne....;)

Gratulerer❤

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp