Hvis penger ikke var et hinder, hvor ville du reist på ferie?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Jeg ville tatt et år fri og opplevd hele verden. :cool:

Hjem til Mexico. Bodde der som liten og vil så gjerne at barna skal oppleve mexico. Helst rundtur til guanajuto, huatulco, tapachula, san cristobal, playa del carmen og hjem!

Ellers vil jeg til island, cuba og macupichui peru!!

Maldivene, Seychellene, safari i Afrika, Australia, Fiji, New Zealand, Lofoten (ikke såå dyrt sikkert, men et sted jeg virkelig vil se), vinferie i Toscana, den transibiriske jernbane, Bali. Det er de jeg kommer på nå. :-)

steder jeg vil reise

københan
hawaii
new york
canada
øy hopping i hellas
japan

Jeg har egentlig vært på alle stedene jeg kunne tenkt meg å dra til, men hvis penger var ingen hinder så kunne jeg tenkt meg en luksusferie på den franske riviera ALENE!
En uke med luksus og avslapping ❤️

Jeg ville ha reist tilbake til USA. Vi var der in3,5 uker på roadtrip, men det er såååå mye mer jeg vil se og oppleve av det landet <3 :D

Bora bora, vanuathu også ønsker jeg å oppleve Australia igjen[emoji4]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg sier som nevnt før her, USA på x og tvers. Reist ned dit, kjøpt en billig bil og kjørt fra stat til stat. Ha goood tid til å utforske og nyte livet. Ååååå, vil, vil, vil!

Det er svært få ting utenfor Europa som frister meg. Jeg er så opptatt av europeisk historie at jeg hadde nok tatt meg en rundreise i Europa over lengre tid :)
Unntakene er Egypt og Israel, Machu Picchu og diverse steder med indiansk tilknytning i USA, samt ranching i midtvesten i USA. :)

Back
Topp