Hadde jeg opplevd at noen maste slik hadde jeg gått lei de og, desverre, ikke klart tanken på å snakke med de. Jeg takler ikke slikt mas når jeg ikke har mulighet til å snakke eller finne på noe. Så det hadde nok tatt sin tid før jeg "glemte" og hadde tatt kontakt tilbake. Heldigvis skjønner folk rundt meg at noen dager går det bare ikke, jeg har jobb, barn og hus som krever mye tid og da å skulle sitte å snakke i tlf i evigheter eller finne på noe funker ikke. Den som ringer deg må helt seriøst ha for lite å gjøre som har tid til å finne på noe hele tiden:P Alle jeg kjenner er like opptatt som meg:P Vanskelig å finne dager der det klaffer for begge parter:P
Vanlig samtale med ene vennina mi f.eks;
- Hallo?
- Hei, har du tid til å snakke litt?
- Nja egentlig ikke, bare 5 min kanskje
- Nei ikke jeg heller egentlig, må lage middag og henge opp klær mens vi prater sammen.
- Ja jeg sitter på jobb og må gjøre ferdig noe før jeg drar hjem, men kan gjøre det mens vi snakker.
Jeg hadde sagt klart i fra om jeg var deg, si nok en gang at du ringer etter eksamen for du har ikke mulighet før, eksamen er viktig og du må få fred til å lese og jobbe. Men sleng ut at dere kan finne på noe gøy bare dere to for å feire at eksamenstiden er over eller noe slikt. Da har dere noe å se frem til.