Hvis noen sier til deg

¤Woolfmother¤ skrev:
ha ha ha. Det er ikke for å skyve vedkommende ut i kulda, eller, det var i allefall ikke det til å begynne med. Det var fordi jeg har hatt to arbeidskrav som skulle leveres, eksamen snart, og jobb og unger ved siden av. Døgnet (mitt) har bare 24 timer.
Siste gang (for 30 minutter siden) sa jeg "jeg ringer deg når eksamen er over jeg!" så får vi se da..

Jeg mente det altså ikke, var på telefonen, så smilyene funka ikke

Må bare få legge til at vedkommende sa, etter at jeg hadde sagt at jeg ringer når eksamen er over, "ok, men jeg ringer deg i morra eller noe jeg da"
Så nå har jeg bare gitt opp håpet.. *sukk*

MaMMAtilsønnenmin skrev:

©Smartass skrev:

¤Woolfmother¤ skrev:
"fra den datoen og frem til den datoen har jeg dessverre ikke mulighet til å treffes i det heletatt, for da er det fullt opp" Ringer du den personen 3-4 ganger i løpet av dagen for å spørre om han/hun vil være med å gå tur, ta en kaffe, se en flim, skravle litt, eller tolker du det som at da passer det ikke?
Tenker du kanskje at "hmmm, tror han/hun er litt opptatt i den perioden jeg, kanskje jeg la han/henne få fred!" ??

haha, det siste såklart.

¤Woolfmother¤ skrev:
Må bare få legge til at vedkommende sa, etter at jeg hadde sagt at jeg ringer når eksamen er over, "ok, men jeg ringer deg i morra eller noe jeg da"

Hva med å si: "hvis du ikke klarer å respektere det, så kan ikke vi omgås noe mer. Det er ikke noe jeg vil, men når du så tydelig undergraver meg på denne måten så er det eneste utvei"?

Hvis noen hadde sagt dette til meg, så hadde jeg respektert det. Kanskje jeg til og med hadde vært litt redd for at vedkommende var lei av meg, ikke hadde lyst til å treffe meg. (Får fort litt noia av sånne ting.) Tror jeg hadde sagt at den personen måtte ta kontakt med meg når han/hun var ledig, og så ventet (utålmodig) på at det skulle skje.

æ forstår akkurat ka du plages med..... been there...still there... endra ringelyden for vedkommende til kun 1 pip,på den måten slipper jeg å slå av lyden helt! 
Her snakke vi om et kvinnemenneske som rett å slett blir sur om man ikke tar tlf på kvelden eller generelt den dagen... er det en LOV/REGEL at i et vennskap så er man forplikta til å snakke sammens minst 1-2 ganger om dagen,....?? eller har forklarings plikt om koffer man ikke ringer tilbake ..... 

enkelte ganger skulle jeg ønske at mobiler ikke fantes hehehe.... 

Hadde jeg opplevd at noen maste slik hadde jeg gått lei de og, desverre, ikke klart tanken på å snakke med de. Jeg takler ikke slikt mas når jeg ikke har mulighet til å snakke eller finne på noe. Så det hadde nok tatt sin tid før jeg "glemte" og hadde tatt kontakt tilbake. Heldigvis skjønner folk rundt meg at noen dager går det bare ikke, jeg har jobb, barn og hus som krever mye tid og da å skulle sitte å snakke i tlf i evigheter eller finne på noe funker ikke. Den som ringer deg må helt seriøst ha for lite å gjøre som har tid til å finne på noe hele tiden:P Alle jeg kjenner er like opptatt som meg:P Vanskelig å finne dager der det klaffer for begge parter:P

Vanlig samtale med ene vennina mi f.eks;

- Hallo?
- Hei, har du tid til å snakke litt?
- Nja egentlig ikke, bare 5 min kanskje
- Nei ikke jeg heller egentlig, må lage middag og henge opp klær mens vi prater sammen.
- Ja jeg sitter på jobb og må gjøre ferdig noe før jeg drar hjem, men kan gjøre det mens vi snakker.

Jeg hadde sagt klart i fra om jeg var deg, si nok en gang at du ringer etter eksamen for du har ikke mulighet før, eksamen er viktig og du må få fred til å lese og jobbe. Men sleng ut at dere kan finne på noe gøy bare dere to for å feire at eksamenstiden er over eller noe slikt. Da har dere noe å se frem til.

Hahaha! Unnskyld meg, men eg får følelsen av at denne personen har fått seg ein venn for første gong ;p Eg hadde ein "stalker" ein gong.. på eit døgn hadde eg ca 50 ubesvarte anrop, så eg sa klart ifra om at fekk eg ikkje vere i fred ville eg ikkje ha noko med han å gjere all framtid ;p

©Smartass skrev:

¤Woolfmother¤ skrev:
"fra den datoen og frem til den datoen har jeg dessverre ikke mulighet til å treffes i det heletatt, for da er det fullt opp" Ringer du den personen 3-4 ganger i løpet av dagen for å spørre om han/hun vil være med å gå tur, ta en kaffe, se en flim, skravle litt, eller tolker du det som at da passer det ikke?
Tenker du kanskje at "hmmm, tror han/hun er litt opptatt i den perioden jeg, kanskje jeg la han/henne få fred!" ??

haha, det siste såklart.

Samme her

¤Woolfmother¤ skrev:

Jeg får litt sånn følelsen klikk her  av at det er en veldig ensom person, uten sosiale antenner.
Ja, Cable guy.

Back
Topp