Hvis noen sier til deg

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
"fra den datoen og frem til den datoen har jeg dessverre ikke mulighet til å treffes i det heletatt, for da er det fullt opp" Ringer du den personen 3-4 ganger i løpet av dagen for å spørre om han/hun vil være med å gå tur, ta en kaffe, se en flim, skravle litt, eller tolker du det som at da passer det ikke?
Tenker du kanskje at "hmmm, tror han/hun er litt opptatt i den perioden jeg, kanskje jeg la han/henne få fred!" ??

¤Woolfmother¤ skrev:
"fra den datoen og frem til den datoen har jeg dessverre ikke mulighet til å treffes i det heletatt, for da er det fullt opp" Ringer du den personen 3-4 ganger i løpet av dagen for å spørre om han/hun vil være med å gå tur, ta en kaffe, se en flim, skravle litt, eller tolker du det som at da passer det ikke?
Tenker du kanskje at "hmmm, tror han/hun er litt opptatt i den perioden jeg, kanskje jeg la han/henne få fred!" ??

haha, det siste såklart.

Eh, sistnevnte, så klart?

Jeg trodde også det var ganske klart... SÅ et øyeblikk her lurte jeg på om det at man sier ifra at da passer det ikke, EGENTLIG betyr at jeg har masse tid, ring meg hele dagen å mas!!!
-.-

Haha, er det noen som maser på deg? Kozli :P  Ikke svar -.-

jeg ringer et par ganger om dagen, kan jo hende det er noen andre som avlyser..............................................

personen har antageligvis ikke fått det med seg... selv hadde jeg aldri klart å huske datoer i en sånn beskjed. hadde bedt personen om å selv ta kontakt for neste møte når hun hadde tid. men hadde det gått for lang tid og jeg ikke hørte noe og jeg ikke husket daten hadde jeg slått på tråden for å høre. men ikke flere ganger daglig nei!!

når personen blir påminnet om det 4 ganger om dagen i en uke så burde det synke innKanskje det bare rett og slett er telefonterror??

Hahaha, man kan jo begynne å lure. Noen må ha det inn med noe større enn en teskje hvertfall. Her nytter det ikke å la være å svare heller!

©Smartass skrev:
Haha, er det noen som maser på deg? Kozli :P  Ikke svar -.-

Sccchempe kozli! Om jeg ikke svarer tlf ringer den bare ustoppelig :P

Kast telefonen ut vinduet/legg den på loftet/skru den av?
Jeg har eksamen i disse dager (den går over 1,5 uke) og telefonen min er ikke med meg når jeg vil være i fred.
Men så er jeg av typen som gjerne mister/roter vekk telefonen for flere uker av gangen før jeg oppdager at den er borte...

Sett tlf på lydløs

jeg må ha tlf hvis det skjer noe på skole/barnehage i løpet av dagen. Så når ungene ikke er hjemme er den på hele tiden. Om ungene er hos faren sin er det hvertfall på, til og med MED lyd, og på kvelden når har lagt seg er den lydløs og i et annet rom når jeg leser. Når jeg da ikke har tatt den kan jeg 5 ubesvarte anrop og 14 meldinger med "passer det at jeg kommer nå?" Det har også hendt at det har blitt ringt på døra her. Bare to ganger altså ;)

Jeg hadde nok sagt at vedkommende gjerne må sifra hvis det blir endringer i planene, og bortsett fra det la det være opp til den travle om h*n vil ta kontakt.

©Smartass skrev:

¤Woolfmother¤ skrev:

haha, det siste såklart.

Hvis det er så mye mas somdu beskriver hadde jeg sagt klart og tydelig i fra at jeg vil være i fred nå, så vær så slutt å ring/send melding. Jeg har fullt opp med annet, og kontakter deg når det passer for meg.

Om det ikke går inn; "Jeg tror ikke vi kan være venner mer".

jeg hadde tolka det som at jeg var skjøvet ut i kulden, og har nok ringt ekstra mye for å desperat vinne deg tilbake. Hadde det ikke fungert etter x antall uker, hadde jeg aldri mer snakka med deg! :P

ha ha ha. Det er ikke for å skyve vedkommende ut i kulda, eller, det var i allefall ikke det til å begynne med. Det var fordi jeg har hatt to arbeidskrav som skulle leveres, eksamen snart, og jobb og unger ved siden av. Døgnet (mitt) har bare 24 timer.
Siste gang (for 30 minutter siden) sa jeg "jeg ringer deg når eksamen er over jeg!" så får vi se da..

haha! lar personen være i fred!
hvis det er en god veninne eller familiemedlem så ringer jeg kanksje å spør om det er noe jeg kan hjelpe dem med, i og med det hørtes ut som de hadde veldig mye å gjøre.

Back
Topp