Hvis noen lurer

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
I følge RFSU på Facebook så er dette ikke to rosa streker. Så den er negativ.
IMG_4819.JPG

Bildet under er definitivt positive for det var fra graviditeten i januar.
IMG_4426.JPG

Vet ikke om jeg skal le eller le mer?

What? Har du kun fått 1 test som er slik denne pp? Liker virkelig ikke de testene! Fader så mange rare streker jeg også har fått denne pp...

What? Har du kun fått 1 test som er slik denne pp? Liker virkelig ikke de testene! Fader så mange rare streker jeg også har fått denne pp...

Fikk den øverste der 4dpo. Fikk negativ cb digital samme dag og i dag negativ eBay-test.

Fikk den øverste der 4dpo. Fikk negativ cb digital samme dag og i dag negativ eBay-test.
For noen teite tester! Er bare å slutte å kjøpe de, har 1 slik igjen nå, og blir ikke å kjøpe de flere gang.

Det er jo sprøtt. Ser du den øverste så er da det vitterlig to rosa streker!

Det er jo sprøtt. Ser du den øverste så er da det vitterlig to rosa streker!

Ja jeg sa jeg kunne sende den i posten til dem hvis bildet ikke var tydelig nok [emoji23][emoji23]

Men fikk negativ eBay i dag så det var en feil på testen da.

Dette var svaret:
Ja, skjønner at du undrer! Den skal nok vise en klarere strek hvis man er gravid. Hvis testene er svake så anbefales det å vente noen dager for å så teste igjen. Da skal HCG-hormonet ha økt og da blir det et sterkere resultat.
Vi sender en ny test til deg [emoji846]
Ha en fin dag videre!

Er det mulig..?!! :arghh: Den streken var jo utvilsomt positiv. Skal merke meg det.. å aldri kjøpe RFSU sine strimmeltester:confused:

Dette var svaret:
Ja, skjønner at du undrer! Den skal nok vise en klarere strek hvis man er gravid. Hvis testene er svake så anbefales det å vente noen dager for å så teste igjen. Da skal HCG-hormonet ha økt og da blir det et sterkere resultat.
Ha en fin dag videre!
Høres ut som noen som bare har sett etter-IKM tester det der.... Burde sendt dem bilder av alle testetøs-testene fra før 10 dpo....

Dette var svaret:
Ha en fin dag videre!
Så strek er ikkje strek, så vi skal tolke el teste regler på G tester og.

Merkelige greier... Den er jo positiv. Det er jo to streker på den. Har du testet negativt på alle de andre testene?

Japp. Er 10 dpo i dag så eBay-testen burde slått ut om det var noe.

Til sammenligning så er dette test fra samme pakka tatt før mensen kom tilbake etter aborten.
IMG_4677.JPG

Back
Topp