Hvis mannen skal overraske

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
deg med middag. Hva håper du han lager da?

Her hadde jeg blitt veldig glad for enten laks eller en skikkelig god biff med godt tilbehør til:-)

Det har han gjort en gang, og da lagde han Medisterkaker, julepølse, poteter og surkål og god saus :-P Hihi, fordi jeg hadde sååååååå lyst på det, men han ville ikke ha det utenom jula.. Men så overrasket han meg med det :-P Hihi..

Er stort sett mannen som lager maten hjemme - men når vi skal kose oss litt ekstra lages lasagne fra scratch :) Ingenting slår hjemmelagde plater :D

Det begynner å bli noen år siden han gjorde det! :P men da hadde jeg ønsket meg en saftig biff, med god saus og tilbehør :)

Thaimat! Red curry... Nam, nam!

Tror jeg hadde måttet be ham hente noe thai eller italiensk fra restauranter i nærheten. Han er ikke så trena på middager liksom :-)

Pizza eller lasagne, det er han god på :-)

Italiensk 3 retters ❤

Han er suveren på Italiensk pizza. Dessverre er jeg så kresen, så det blir stort sett at han inviterer meg ut i stedet:)

Han lager middag hver dag:) men hadde blitt veldig glad om jeg kom hjem til pinnekjøtt :)

Hamburgere. :) Men det er sjelden han gjør det. Hvis han skal overraske meg, så er det med potetgull, stratos og brus. Jeg lager middagen. :)

Her er det mannen som lager middag, og han er flink til å eksperimentere med smaker. :)

Da håper jeg han har vært hos slakteren og fått tak i skikkelig god biff, kantareller og multe eller tyttebær. Vi har sett på reklameplakatene her i tre uker, men ingen av oss har hatt tid til å gå innom i åpningstiden.

Back
Topp