hvis man har mastercard

Hyssamaia!

Gift med forumet
og bruker 7000 av det.. Dette er kort igjennom dnbnor.
Også betaler man 2000 hver mnd for å betale ned de 7000kr.
Hvor lang tid vil det ta da? tenker på når rentene begynner å komme. er 45 dagers avdragsfri greier[&:][:D]

Vel... jeg brukte mastercard i midten av juni, og fikk regning i slutten av august, og naar regningen kom saa hadde jeg pengene klare. Saa slapp unna med det.

Man bør egentlig ikke bruke mer enn at man klarer å betale det ned neste mnd. Blir fort meget dyrt ellers.
Sliter du, så er det bedre å betale hele beløpet, for så å bruke litt mastercard mot slutten igjen til du har betalt ned alt. Da slipper du rentene.

husker ikke renta.. men rundt 20% det er jo ganske heavy[:'(]

Det her står inne på dnbnor.no

MasterCard - inkludert i våre kundeprogram
Med DnB NOR MasterCard kan du få en bruksreserve på opptil 100.000 kroner. I tillegg får du inntil 45 dagers rentefri betalingsutsettelse på alle varekjøp og kontantuttak. Du mottar en månedlig faktura som du ved forfall kan velge å innbetale i sin helhet eller fordele beløpet over tid mot et rentepåslag (3 % av utestående saldo, minimum 200 kroner).

ORIGINAL: r1mellem

Det her står inne på dnbnor.no

MasterCard - inkludert i våre kundeprogram
Med DnB NOR MasterCard kan du få en bruksreserve på opptil 100.000 kroner. I tillegg får du inntil 45 dagers rentefri betalingsutsettelse på alle varekjøp og kontantuttak. Du mottar en månedlig faktura som du ved forfall kan velge å innbetale i sin helhet eller fordele beløpet over tid mot et rentepåslag (3 % av utestående saldo, minimum 200 kroner).

skjønte ikke så mye av det jeg[&:] altså når jeg har betalt ned de 7000, hvor mye har jeg egentlig betalt da? 8000? 9000? prøver å betale 2000 i mnd

At renten er 20% er nok i året!

Ligger nok på 1,5% - 2% i måneden!

Jobber med kredittkort!

Back
Topp