hvis jordmora e frekk??

mallu

Betatt av forumet
Har noen opplevelser at jordmora har vært frekk???[:@]
Æ har mann som e bra mye eldre enn mæ og når æ gikk første gang til jordmor, så bynte ho for min skrekk, å hive frekkheter rett på ansikte mitt... Ho spurte om kor mange unga skal æ ha og d e vell lett for han å lage unga når mann har så ung kone. Torde ikke han være med og etc...Ja, neste gang e d sikkert han bli m. Men går ikke d der for langt??[:@][:@][:@] Æ ble så forbauset at klarte ikke si noe til slutt. Syns d e ikke noe koselig å går til ho igen, men har ikke mulighet å felge mellom pga at vi bor i liten kommune... Sjer d her ofte til andre og? Burde æ tenke at ho e også bare enn menneske, kanskje ho hadde dårlig dag??? TRØST MÆ!!![:(]

Uffasann..
En burde ikke ha lov å ha en dårlig dag i et sånt yrke, men vi vet jo ikke, da.. kansje hun hadde en veldig dårlig dag likevel og ikke klarte å styre seg..

Stakkars dere begge to.. Men synes igrunn mest synd poå deg som ikke skulle være den "professionelle" den dagen....

Håper det går bedre neste gang og at dere kommer bedre overens etterhvert[;)]

*trøsteklem*

Jøss, da hadde jeg blitt fornermet. Hun hørtes veldig frekk ut! Det er en del år mellom meg og typen også (10år) Men so what? Vi har det bra sammen og forholdet vårt har jeg virkelig tro på...

den første jordmora jeg hadde hadde en tendens til det samme...men hun var mer av den typen som ikke kunne få barn selv og lot det på en måte gå utover oss gravide[:@]..jeg husker jeg var ganske såra første gangen jeg var der...jeg var ung, ikke hadde jeg fast jobb..og jeg røyka da....tror du hun var negativ eller??jeg gråt når jeg kom hjem!!(må bare presisere at jeg slutta å røyke straks etter at jeg ble gravid)...men stort sett har hun vært grei da...DET SKAL DE JO VÆRE...tatt i betraktning at vi er hormonelle og følsomme og sårbare...dette burde jo jordmor vite og ta hensyn til....hun har ingenting med å dømme deg å din mann for alder...hovedsaken er jo at dere har det bra!!!!!

Jeg bor i en annen komune nå en da....og jormora mi nå er verdens hyggeligste, det er jeg sikker på....ble forresten kåret til årets jordmor i år!!!!Hurra for henne.....[:)]

Håper hun ikke er sånn til deg neste gang, da må du prøve å finne en annen løsning.....lykke til da!

Udreglig dame...[:@]
Jeg ville da reise til nabo kommunen for å få en annen jordmor!!!
Sånn går da ikke an å holde på...

har tenkt å reise til en annen kommune, men d blir langt. skal ha mannen m neste gang for psykisk støtter, så får vi se om ho hadde bare en dårlig dag...d va første besøk, snart e ny besøk, da e æ halv veis... bra for mæ. håper alt går bra!!!![:)]

Off..Ja jeg har en jordmor som jeg ikke liker oxo..Hun ville ringe barne vernet og få en kontakt person derfra til og se til meg en gang i uken. Og ettersom jeg har hatt angst før sa hun til meg att hun ikke trodde på att jeg var frisk igjen og sa att jeg lurte henne.. Jeg ble skikkelig sint,men sa ingenting til henne.. Har du fastlege så kan du jo bare gå til han/henne istedet...Håper det går bedre hos henne neste gang!

Back
Topp