Hvis du titter innom her så...

Vi har feira hver for oss frem til i fjor, så nå er det annahvert år ned min og sambo sin familie fra i år :) Jeg skal begynne på julekorta til uka hvis lillebror gidder å sove litt uten å være på fanget ;)

Det gjorde vi og frem til storesøster ble født :) Så det var salg på fotoknudsen.no nå så blir nok å bestille endelig derifra...Både julekort, 2015kalender og litt diverse ellers :)
 
Det gjorde vi og frem til storesøster ble født :) Så det var salg på fotoknudsen.no nå så blir nok å bestille endelig derifra...Både julekort, 2015kalender og litt diverse ellers :)

Oi, kanskje jeg skal bestille kort i år...mye enklere enn å lage ;)
 
Veldig koselig å lage og, men fant ut at det ble litt mye jobb når vi sender ca 25 stk :p

Jeg sender mellom 25 og 30 hvert år, så bruker mye tid...derav start i oktober ;) Men...trur ikke jeg rekker det i år faktisk så da er jo fotokort supert :) Tar dere "julebilder" med nisseluer og sånt?
 
Har gjort litt forskjellig...i fjor brukte vi ett bilde vi tok hos fotograf når minsten var 6 mnd :) Året før kom det snø i slutten av oktober så da tok vi bilder av eldste med nissekjole og nisselue ute med min gamle trekjelke :) Tok noen fine bilder når vi gikk tur forrige helg så mulig det blir en av de i år :)
 
Innom :hello
Venter nå barn nr 2, også denne gang i mai, termin 3 dager etter terminen med han som ble født i denne gruppa :Heartred

Og denne ganger er babyen "homemade", ikke laget med ivf :D
 
Back
Topp