Hvis du titter innom her så...

Hihi ble spurt om legitimasjon på polet idag...når jeg kjøpte VIN :-) Han i kassa ble litt lattermild da han så at jeg er født i 1984 :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det ble jeg og spurt om når jeg gikk høygravid mrd hailey, var brennevin da men høygravid og født i 77:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det ble jeg og spurt om når jeg gikk høygravid mrd hailey, var brennevin da men høygravid og født i 77:p

Hihi føler seg alltid like ung når man blir spurt om leg :-) Lurer på hvor gammel han trodde jeg var :-P Tror de kun ser høyden på meg innimellom...når man er 154 cm høy så er man jo ikke akkurat verdens høyeste.

Innom mens storebror og kompisene ser på film;) har herja på siden de kom så var en sliten gjeng som heller ville se på film før de skal gå;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Innom. Lillesøster sover i armene mine. Ho har på seg pysj i str 98. Litt stoe kan man si :p

Innom. Lillesøster sover i armene mine. Ho har på seg pysj i str 98. Litt stoe kan man si :p

Hihi storesøster på 3år har jo pysjer i str 98...ser for meg at det er litt stort ja :-) Man tar hva man har tilgjengelig...lillebror hadde på seg storesøster sin bleiestr her om dagen da jeg pakka feil :-P

Tutla meg te sengs. Så får vi sjå om eg faktisk legge meg te å sove:p god natt damer:)

Etter to dager uten nett er jeg tilbake. ;)

Str 98 ja. Det er stort. Hadde på M 86/92 igår. Og det var stort. :p

Sove godt S&S. :p

Komt meg på jobb:) ha en fin dag:D

Innom fra sofaen til mine foreldre:) de har mast og mast om å få guttene på overnatting. Så det blir det idag:) vertfall storebror. Lillebror er så tett på kveld/natt så han vil eg ha heime;) vertfall siden han aldri har lagt borte fra meg før;)

Etter to dager uten nett er jeg tilbake. ;)

Str 98 ja. Det er stort. Hadde på M 86/92 igår. Og det var stort. :p

Sove godt S&S. :p
hehe ja. Her går noen pysjer i 68 enda :p

Her er begge ungene akkurat i seng. Jeg har to brett med knekkebrød i ovnen, så det blir kveldsen i dag :)

hehe ja. Her går noen pysjer i 68 enda :p

Her er begge ungene akkurat i seng. Jeg har to brett med knekkebrød i ovnen, så det blir kveldsen i dag :)

Vi har fortsatt noe tøy i 62/68 til ho. :p

Deilig kvelds da. :)

Innom fra sofaen til mine foreldre:) de har mast og mast om å få guttene på overnatting. Så det blir det idag:) vertfall storebror. Lillebror er så tett på kveld/natt så han vil eg ha heime;) vertfall siden han aldri har lagt borte fra meg før;)

Skjønner jeg godt. :) ingen overnatting på mine enda. ;)

Vi har fortsatt noe tøy i 62/68 til ho. :p

Deilig kvelds da. :)
Har det meste i 68 her....

Innom i nattamminge .. håper alle sover søtt:)

God morgen jenter:)
Her er det full rulle fra jentene står opp, de har vinterferie og jeg er alene om dagen.
Igår var vi ute nesten hele dagen og idag blir det bollebaking:)

Denne dagen har gått fort...ble med mine foreldre for å besøke fars tante og onkel (min farmors bror) :-) Kjempekoselig :-) Etterpå var det litt shopping før jeg henta storesøster i barnehagen. Mor og far ble med til oss for å spise middag. en overtrøtt frøken og lillebror sover søtt nå :-)

Back
Topp