Hvis du titter innom her så...

Første jeg tenkte var; wow! Det er utrolig tøft gjort! Og egentlig ganske tette de tre siste. Gamle sjefen min har fire, driver da egen salong i tillegg. Noen av dere er bare laget for unga ;-) koselig :)
Ja de er tette (3 jenter de siste) 13 mnd mellom de to største og så er det 19 mnd ned til siste..... og når jeg ikke er i permisjon er jeg 100% jobb i barnehage:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Jeg vet jo ikke hvordan det blir etter permisjon denne gangen. Men jeg har jo også en "haug" av unger. Fire barn fra seks år og nedover. :p men jeg har jo først to tette og så laaang pause før det kom tvillinger. ;) men fore barn før tretti er jo bra det. :p hihi.
Men de siste tre var så tette så det må jo være mest "heavy". Tenk hvis hun hadde fått tvillinger på tampen der :p
Da hadde nok først lagt meg ned å gråte,så hadde nok jeg tenkt at det går det og viss en er innstilt på det,og så hadde nok gleden kommet tilslutt:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Forje uke var eldste jenta hjemme med feber og idag våknet mellomste jenta med feber:-(
Håper det går fort over....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Ja de er tette (3 jenter de siste) 13 mnd mellom de to største og så er det 19 mnd ned til siste..... og når jeg ikke er i permisjon er jeg 100% jobb i barnehage:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
High five!! Godt jobbet! Men.... *TarAvMegHattenOgBøyerMegIStøvetOgKysserDegPåBeina* for at du orker å jobbe i bhg utenom !!!
 
Forje uke var eldste jenta hjemme med feber og idag våknet mellomste jenta med feber:-(
Håper det går fort over....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
God bedring til mellomste jenta.

Her er jeg arbeidsledig idag, har kun de to minste hjemme :)
 
God bedring til mellomste jenta.

Her er jeg arbeidsledig idag, har kun de to minste hjemme :)
Har bare de to minste jeg og,eldste jenta er i barnehagen,yngste gutten er på ferie hos farmoren og eldste gutten er på jobb(sommerjobb)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Da har endelig lillegutt tatt en dupp!! (Får se hvor lenge denne varer). Har bare hatt to-tre på max 15 min idag og presstert å spise hver 1,2 te 2 timer siden 7 da vi stod opp. Så nå har han spist ca 750 ml til nå. Tror vi skal kalle dette en ØKEdag;-) hehe
 
Ja de er tette (3 jenter de siste) 13 mnd mellom de to største og så er det 19 mnd ned til siste..... og når jeg ikke er i permisjon er jeg 100% jobb i barnehage:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Applaus! Det finnes noen sånn super-woman, og du er tydeligvis en av de! :)
 
Da har endelig lillegutt tatt en dupp!! (Får se hvor lenge denne varer). Har bare hatt to-tre på max 15 min idag og presstert å spise hver 1,2 te 2 timer siden 7 da vi stod opp. Så nå har han spist ca 750 ml til nå. Tror vi skal kalle dette en ØKEdag;-) hehe
Kalles nok øke døgn ja;) hehe håper han Søve godt i natt då :)
 
Kalles nok øke døgn ja;) hehe håper han Søve godt i natt då :)
Ja han sov som en stein;-) Siste måltid kl 9 så var han borte helt te kl 4;-) Deretter sov han te 0730;-) Nå leker vi oss i babygymen;-)
 
Hva skal dere idag da jenter?
Her håper jeg at begge jentene som er hjemme sover samtidig,for no er alt av vinter klær til store og små vasket og skal pakkes i kasser og bæres i garasjen:)
Så håper jeg det er lenge til jeg trenger å pakke det ut igjen:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Hva skal dere idag da jenter?
Her håper jeg at begge jentene som er hjemme sover samtidig,for no er alt av vinter klær til store og små vasket og skal pakkes i kasser og bæres i garasjen:)
Så håper jeg det er lenge til jeg trenger å pakke det ut igjen:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Her er det foreløpig kosedag hjemme. Skal på helsestasjonen om ett par timer med begge unga. 6 ukers kontroll på minsten og 2 års kontroll med største. Kjekt å kunne ta med begge på en gang.
 
Hva skal dere idag da jenter?
Her håper jeg at begge jentene som er hjemme sover samtidig,for no er alt av vinter klær til store og små vasket og skal pakkes i kasser og bæres i garasjen:)
Så håper jeg det er lenge til jeg trenger å pakke det ut igjen:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Her skal vi snart på ultralydsjekk av hoftene hans på sykehuset. Var ett bitte lite avvik da han var født men de mente på 6 ukers kontrollen at alt var normalt. Men skal bli godt å få d overstått:)
 
Her er det foreløpig kosedag hjemme. Skal på helsestasjonen om ett par timer med begge unga. 6 ukers kontroll på minsten og 2 års kontroll med største. Kjekt å kunne ta med begge på en gang.
Det er det,gjorde slik jeg og når minsten tok bcgen:) tok det samtidig som 18 mnd kontrollen på mellomste:) så blir 3 mnd kontrollen på 3 års kontrollen til største jenta:) to fluer i en smekk:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Var på 6-ukers kontroll i dag med rusket og endte opp med å slå av en prat og ta bilde la med Audun Lysbakken til avisene. Haha...:p sånn går no dagane :)
 
Nå er det frokost på snuppa :) hu bruker å få tillegg til hvert måltid.. Men halv sju var hu sulten og mamma så trippelt (etter litt tull og masse gulping i natt. Måtte begynne å vaske flasker og styr...!) Da tok pappa og henta hu og lå hu i senga til meg før han dro på jobb. Amma der og visp gikk det to timer til! :D ikke hverdagskost her i gården!
 
Back
Topp