Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig å høre på plundring <3Ligger fortsatt i sengaOlai våkna akkurat, så nå ligger han og pludrer i senga si...er nok ikke lenge før "jeg vil opp" lydene kommer..hehe..
Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
Sovnet halv åtte med barna. Våknet igjen kvart over tolv. Sitter her jeg da.![]()
Imorgen/idag skal femåringen min skrives inn på skolen.store-lille gutten min.
Ja, godt det er noen år før de to siste begynner på skolen. Tenk at jeg har to skolegutter til høstenBlir så fort storeSpennende med skolegutt
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Åååh, den filmen er jo bare søt da.Slapper av på sofaen...storesøster ser på HappyFeetDriver å kutter ut dagsoving i barnehage så litt sliten ;-)
Å ble det til middag hos dere idag?Innom etter middagen
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Åååh, den filmen er jo bare søt da.![]()
Jeg elsker også Disney. Gråter fortsatt litt av løvenes konge.Elsker den filmen...er så heldig at jeg har fått en frøken som er like glad i tegnefilmer som sin morsamler på disneyfilmer bla. ;-)
Jeg elsker også Disney. Gråter fortsatt litt av løvenes konge.![]()
Flaut å si, men husker nesten ikke bambi.Det ER jo trist da...og Bambi![]()
Flaut å si, men husker nesten ikke bambi.har du sett Nemo da? Hehe, så den tre ganger på kino. (Om enn litt ufrivillig da, jobbet som støttekontakt til to stykker, begge ville se den. Pluss at jobben var å så den.
men ufrivillig-villig da.
)
Skjønner jeg må sette på bambi til "ungene" snart.Mamman til bambi blir skutt og greier...og så løper lille bambi rundt å leter etter a :'( Nemo er morsom, og litt trist innimellomTo gode venner, Todd og Copper husker jeg var trist og litt "skummel" (ikke sett den siden barneskolen)
Skjønner jeg må sette på bambi til "ungene" snart.Hehe. To gode venner (er det ikke det todd og coopee heter da?) har vi sett noen ganger.
kjekt med barn, har man unnskyldning til å se alle disse filmene.
![]()
Ett eller annet indiske greier.Å ble det til middag hos dere idag?![]()
Så godt! Jeg er så elendig på å lage middag.Ett eller annet indiske greier.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app