Hvis du skulle kjøpt en foundation imorgen...

den oil free fra makeup store :) Jeg har så lys hud at den nyansen jeg bruker heter ¨mik¨:P

Men kan virkelig anbefale den, det er den eneste flytendes foundationen huden min tåler.

ORIGINAL: inLove

ORIGINAL: Tingeling~

Jeg er i allefall veldig fornøyd [:)]

denne er helt super[:)] huden får puste siden det er mineralfoundation[:)]

Er det Nude som er fargen eller?? Hvilken farge bruker dere???

Jeg har tenkt til å gå for denne etter å ha lest litt om de forskjellige på nettet.
Hadde litt lyst på den Guerlain sin, men etter å ha lest at man kan lyse opp litt mer enn ønsket i UV lys på diskotek så dropper jeg den.[8D] Noen som har erfart det samme btw?

Dytter;)

MAC [:D]

Etter å ha vært make-up artist i noen år, kommer det liksom heeelt an på hudtype. Det som fungerer på de med feldig fet hud vil se ut som dass på de med veldig tørr hud. Jeg har vært fornøyd med Lancome sine, de fleste av dem egentlig.

På meg selv er det bare Tikei Mineralpudder som gjelder.

ORIGINAL: nichiq

Helena Rubinstein Spectacular Foundation! Beste foundation jeg har prøvt, og jeg har prøvt mange:)

ORIGINAL: Jadasåneidaså

Jeg har tenkt til å gå for denne etter å ha lest litt om de forskjellige på nettet.
Hadde litt lyst på den Guerlain sin, men etter å ha lest at man kan lyse opp litt mer enn ønsket i UV lys på diskotek så dropper jeg den.[8D] Noen som har erfart det samme btw?

nude funka helt grusomt dårlig på meg iallefall. jeg følte jeg så knusktørr ut! ikke matt, men tørr liksom. men så har jeg normal til tørr hud da..

Har prøvd utallige foundations, og av de som er navnt her stiller jeg meg bak Clinique sin! Var fast bruker før, den er helt herlig. Nå bruker jeg en billigere sak fra Maybelline i tillegg til ID pudder.
.
Dior Nude synes jeg hadde en fæl konsistens og la seg som et lag på huden. Mary Kay var altfor fet, og i helt feil farge. (Skal sies at konsulenten jeg kjøpte den av ikke virket som den best bevandrede innen produktene sine..)

Back
Topp