Hvis du skulle kjøpt en foundation imorgen...

Er veldig fornøyd med andrea fra cosmopharma jeg[:)]

jeg har brukt den fra makeupstore i et par år nå.. men latheten inntraff, og jeg orka ikke kjøre i 20 minutter for å få kjøpt det, så jeg dro til det "lokale" parfymeriet og endte opp med Clinique foundation.. Er kjempefornøyd.. Den er en drøm å påføre (jeg bruker pensel/kost), lukter ikke, er lett på huden og syns ikke den var så dyr heller.. betalte vel rundt 250 kroner..
Det eneste minuset er at jeg er vant til pumpeflaske og da er det lett å dosere.. Denne har bare åpen hals liksom, så en må helle ut, og jeg har brukt et par forsøk på å få ut "rett" mengde...

Denne[:D] På Nivea.. så får du et kort.. 4 stempel gir deg en ekstra.. jeg har prøvd mange.. og har vært mest fornøyd med denne[:)][:)]

Lancome teint idole ultra eller guerlain parure aqua.

Jeg er i allefall veldig fornøyd [:)]

kremtte foundation.. jeg må ha nr 10, som er den lyseste og den er heeelt perfekt til huden min + den er bare såå goe.. ikje en dritt med skiller eller noe!!

Maybelline Dream Matte Mousse. Veldig fornøyd med den. Fås kjøpt hos HM, Vita, Cubus osv. [:)]

eller

Jeg bruker kun sminke fra Max Factor - eneste som holder hele dagen. Nå for tiden bruker jeg Miracle Touch foundation og er kjempefornøyd.

Helena Rubinstein Spectacular Foundation! Beste foundation jeg har prøvt, og jeg har prøvt mange:)

Elsker denne, og klarer rett og slett ikke å bruke noe annet

Maybelline 24h stay liker jeg godt, men favoritten er clinique superbalanced[:)]

Ikke for å kuppe tråden din, men er det noen av disse som funker bedre på hud som har en tendens til å bli blank utover dagen??[:)]

Elsker Mary Kay sin. Beste jeg noen sinne har brukt. (Ikke den heldekkende, men den halvdekkende) Gir virkelig et naturlig resultat når den er lagt på[:)][:)]

ORIGINAL: Delia

Ikke for å kuppe tråden din, men er det noen av disse som funker bedre på hud som har en tendens til å bli blank utover dagen??[:)]

Min er veldig bra :) Se innlegget under ditt.

ORIGINAL: Tingeling~

Jeg er i allefall veldig fornøyd [:)]

denne er helt super[:)] huden får puste siden det er mineralfoundation[:)]

Back
Topp